تولید سریال Lobo اسپین‌آف Krypton براساس شخصیتی از کامیک‌های DC

13 June 2019 - 15:00

شبکه SYFY در حال توسعه‌ی سریال اسپین‌آف Lobo «لوبو» براساس شخصیتی از کامیک‌های دی‌سی (DC) است که در فصل دوم سریال Krypton «کریپتون» حضور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لوبو یک شکارچی گنج بیگانه است که در ابتدا به عنوان نسخه مشابه شخصیت‌های شدیدا خشن مارول مثل ولورین و پانیشر خلق شد. این شخصیت که اولین بار سال ۱۹۸۳ به عنوان شرور در کامیک‌ها حضور پیدا کرد پس از مدتی به یک قهرمان تبدیل شد و بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۹ کامیک‌های اختصاصی خودش را داشت. لوبو یکی از قویترین، خطرناک‌ترین و بددهن‌ترین شخصیت‌های کامیک‌های دی‌سی است.

امت جی. اسکانلن (Emmett J. Scanlan) نقش این شخصیت را در سریال Krypton بازی می‌کند، اما هنوز دیگر بازیگران این سریال جدید مشخص نیستند. کامرون ولش (Cameron Welsh) تهیه‌کننده اجرایی Krypton نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Lobo را برعهده دارد.

فصل اول Krypton پربیننده‌ترین فصل اول یک سریال در SYFY از سال ۲۰۱۴ تاکنون و پربیننده‌ترین فصل بین تمام فصول سریال‌های این شبکه از سال ۲۰۱۵ است. این سریال با میانگین بیننده‌ی ۱.۸ میلیونی در هر هفته رکوردهای این شبکه را جابجا کرده است.

Krypton در فضای دو نسل قبل از تخریب سیاره‌ی زادگاه سوپرمن، داستان پدربزرگ او (با بازی کامرون کاف (Cameron Cuffe)) را دنبال می‌کند که خاندان او وجهه خوبی در انظار عمومی ندارد – و او تلاش می‌کند تا برای شرافت خانواده‌اش بجنگد و سیاره‌ی عزیزش را از آشوب نجات دهد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.