تیزر جدید سریال Batwoman: نمایش روی یاغی کیت کین

14 June 2019 - 17:30

شخصیت Batwoman «بت‌وومن» با بازی روبی رُز (Ruby Rose) پس از حضور در کراس‌اور سال گذشته در کنار دیگر قهرمانان شبکه CW، حالا برای حضور در سریال اختصاصی خودش آماده می‌شود. پس از انتشار تریلر کامل این سریال در ماه گذشته، حالا شاهد انتشار تیزر جدیدی از این سریال هستیم. اما تمرکز این تیزر به جای اینکه روی جنبه‌ی نقابدار این قهرمان باشد، روی جنبه‌ی یاغی و انسانی کیت کین است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این تیزر نگاهی به اخلاق و رفتار کیت و برخوردش با مقامات دولتی دارد. در تریلر قبلی، کیت صریحا نشان داد طرفدار قانون نیست. پس وقتی معشوقه‌ی او یعنی سوفی مور توسط خلافکارها ربوده می‌شود، او قانون را به روش خودش عملی می‌کند. این نکته او را به شخصیتی مصمم تبدیل کرده و در نهایت باعث تبدیل او به بت‌وومن می‌شود.

در سریال Batwoman بازیگران دیگری از جمله الیزابت انوایس (Elizabeth Anweis) در نقش مادر ناتنی کیت و دشمن او، داگری اسکات (Dougray Scott) در نقش جیکوب کین پدر کیت و نیکول کانگ (Nicole Kang) در نقش مری همیلتون خواهر ناتنی کیت حضور دارند.

ریچل اسکارستن (Rachel Skarsten) نقش خواهر دیوانه و خطرناک‌ترین دشمن کیت را بازی می‌کند. کامروس جانسون (Camrus Johnson) نقش لوک فاکس پسر لوشس فاکس دستیار بروس وین را بازی می‌کند. لوک نبوغ پدرش را به ارث برده و در این سریال گجت‌های مختلفی را برای کیت فراهم می‌کند. لوک در کامیک‌ها به بت‌وینگ تبدیل می‌شود.

سریال Batwoman پاییز امسال از شبکه CW پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.