پیوستن کنان تامپسون و روزی پرز به فیلم Clifford, The Big Red Dog

13 June 2019 - 14:30

بازیگر برنامه تلویزیونی Saturday Night Live (شنبه شب، زنده): کنان تامپسون (Kenan Thompson)، و هم‌چنین روزی پرز (Rosie Perez) و دیوید آلان گریر (David Alan Grier) به فیلم Clifford, The Big Red Dog (کلیفورد، سگ گنده قرمز)، محصول کمپانی Paramount، پیوستند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این پروژه که فیلم‌برداری اش ماه آینده در نیویورک کلید می‌خورد را والت بکر (Walt Becker) کارگردانی می‌کند، و لول لاچز (Lole Lucchese) از طرف کمپانی Scholastic Entertainment و جوردن کرنر (Jordan Kerner) نیز تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

سری کتاب‌های کلیفورد، نوشته نورمن بریدول (Norman Bridwell)، به روایت بدبیاری‌های کلیفورد: یک سگ قرمز غول‌پیکر، و صاحبش: دختری به نام امیلی الیزابت، می پردازد.

در فیلم می‌بینیم که امیلی (با بازی داربی کمپ (Darby Camp)) همان‌طور که در تلاش است تا خود را با خانه و مدرسه تطبیق دهد، توله سگ قرمز کوچکی را پیدا می‌کند که از قضا بهترین دوست او می‌شود. وقتی کلیفورد به طرزی جادویی دستخوش جهش و شتابی در رشد خود می‌شود، و به یک سگ غول پیکر تبدیل می‌شود، و توجه یک کمپانی ژنتیک را به خود جلب می‌کند؛ امیلی و عمویش، کیسی (با بازی جک وایتهال (Jack Whitehall))، مجبور می‌شوند همان‌طور که در حال فرار از این سر نیویورک به آن سر نیویورک هستند، با نیروهای حرص و طمع نیز مبارزه کنند.

جان کلیز (John Cleese)، سینا گیلوری (Sienna Guillory) و ایزاک وانگ (Izaac Wang) نیز اخیراً به تیم بازیگران این فیلم ملحق شده‌اند. بازیگران دیگری هم‌چون کیت ایول (Keith Ewell)، بیر آلن بلین (Bear Allen Blaine)، و لین کوهن (Lynn Cohen) نیز از نقش‌آفرینان دیگر این فیلم هستند.

فیلم‌نامه را تیمی از نویسندگان از قبیل جی چریک (Jay Scherick)، دیوید ران (David Ronn)، آنی مامولو (Annie Mumolo)، و استان چروین (Stan Chervin) نوشته‌اند.

تامپسون که به تازگی بازی در شانزدهمین فصل برنامه Saturday Night Live یا همان SNL را به اتمام رسانده است، در آینده نیز در سریال The Kenan Show (شوی کنان)، که به سفارش شبکه NBC ساخته شده است، حضور خواهد داشت.

در آینده نیز می‌توانیم شاهد نقش‌آفرینی پرز در فیلم The Dead Don’t Die (مرده نمی‌میرد) به کارگردانی جیم جارماسچ (Jim Jarmusch) باشیم. او در حال حاضر هم مشغول ایفای نقش در کنار رنی مانتویا (Renee Montoya) در فیلم سینمایی جدید DC با نام Birds of Prey (پرندگان دعا)، محصول کمپانی Warner Bros، می‌باشد.

گریر هم اخیراً در سریال The Cool Kids (بچه‌های باحال) از شبکه Fox بازی کرده است. و قرار است در فیلم سینمایی Coffee & Kareem از شبکه نتفلیکس نیز در کنار بازیگرانی مثل تاراجی پی. هنسون (Taraji P. Henson) و ای دی هلمز (Ed Helms) به ایفای نقش بپردازد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.