انتشار اولین تصاویر از اولین فیلم انیمیشنی نتفلیکس به نام Klaus

13 June 2019 - 16:30

نتفلیکس (Netflix) اولین تصاویر از اولین فیلم انیمیشنی خودش به نام Klaus «کلاوس» را در جشنواره انیمیشن انسی در فرانسه منتشر کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سرجیو پابلوز (Sergio Pablos) کارگردان این انیمیشن که یکی از سازندگان انیمیشن Despicable Me «من نفرت‌انگیز» بوده، اولین تصاویر از فیلم جدیدش را در این مراسم به نمایش گذاشت. نورم مک‌دونالد (Norm Macdonald) به گروه صداپیشگان این انیمیشن درباره‌ی ریشه‌ی پیدایش شخصیت بابانوئل پیوسته که شامل جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman)، رشیدا جونز (Rashida Jones)، جون کیوسک (Joan Cusack) و جی.کی. سیمونز (J.K. Simmons) می‌شود و قرار است کریسمس امسال منتشر شود.

پابلوز ۹ سکانس مهم و چندین طراحی از این انیمیشن را برای حضار در جشنواره انسی به نمایش گذاشت. در این صحنه‌ها مرد جوانی را می‌بینیم که برای افتتاح یک اداره پست به یک شهر برفی اسکاندیناویایی رفته است. ماجراجویی‌های این مرد جوان در نهایت منجر به خلق بابانوئل می‌شود.

این تیم که در مادرید مشغول به کار هستند فرآیند دوبُعدی سازی جدیدی طراحی کرده‌اند تا حال و هوای این فیلم با دیگر انیمیشن‌ها متفاوت باشد – و پابلوز گفته آن‌ها برای ساخت سکانس‌های مهم این انیمیشن از منابع غیرمنتظره‌ای مثل فیلم Apocalypse Now «اینک آخرالزمان» و سریال Breaking Bad «برکینگ بد» الهام گرفته‌اند.

پابلوز گفت با فراگیر شدن انیمیشن سه‌بُعدی مخالف است و دوست دارد دوباره روش طراحی دستی دوبُعدی را احیا کند. قرار نیست سیستم دوبُعدی دوباره برگردد بلکه قرار است پیشرفته شود. این پروسه شامل نقص‌هایی می‌شود که به کلیت پروژه جذابیت بیشتری می‌بخشند. سازندگان همچنین معتقدند انیمیشن‌سازی سه‌بُعدی اشباع شده و دیگر جذابیت چندانی ندارد، بنابراین آن‌ها قصد داشته‌اند دچار این مشکل نشوند.

نتفلیکس قصد دارد انیمیشن Klaus را برای شرکت در مراسم اسکار هم نامزد کند.

 

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.