پیوستن اوکوافینا و رجی واتس به فیلم جدید Spongebob Squarepants

13 June 2019 - 17:00

باب اسفنجی شلوارمربعی و دوستانش دوباره قرار است به سینماها برگردند. فیلم جدید این فرنچایز به نام The SpongeBob Movie: It’s a Wonderful Sponge «فیلم باب اسفنجی: یک اسفنج شگفت‌انگیز» توسط استودیوی پارامونت در حال توسعه است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم اولین انیمیشن سه‌بُعدی SpongeBob است که در آن شاهد آهنگسازی هانس زیمر (Hans Zimmer) و ترانه‌سرایی علی دی (Ali Dee) خواهیم بود. همچنین اوکوافینا (Awkwafina) و رجی واتس (Reggie Watts) به تازگی به گروه صداپیشگان این انیمیشن پیوسته‌اند. سیندی لوپر (Cyndi Lauper) و راب هایمن (Rob Hyman) در حال طراحی ترانه‌های اریجینال برای این فیلم هستند. این انیمیشن ادای احترامی به استیون هیلنبرگ (Steven Hillenburg) خالق شخصیت باب اسفنجی است که نوامبر گذشته فوت کرد.

باب اسفنجی شلوار مربعی پس از اولین حضورش در سال ۱۹۹۹ به محبوب‌ترین محصول کمپانی ویاکام (Viacom) تبدیل شد، که در ۲۰۸ کشور دیده و به ۵۵ زبان مختلف ترجمه شده است. این سومین فیلم بلند این شخصیت پس از The Spongebob Squarepants Movie «فیلم باب اسفنجی» محصول ۲۰۰۴ و Sponge Out of Water «اسفنج خارج از آب» محصول ۲۰۱۵ است.

انیمیشن The SpongeBob Movie: It’s a Wonderful Sponge به کارگردانی تیم هیل (Tim Hill) و به تهیه‌کنندگی رایان هریس (Ryan Harris) قرار است ماه مه ۲۰۲۰ (خرداد ۹۹) اکران شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.