اکران مردمی فیلم سینمایی سرخپوست در سینما قدس

15 June 2019 - 00:03

فیلم سینمایی سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی است که در سال ۹۷ مراحل ساخت و تولیدش به اتمام رسیده است. نوشتن فیلمنامه این فیلم سینمایی بر عهده کارگردان بوده است. همچنین کار تهیه‌کنندگی فیلم نیز بر عهده مجید مطلبی بوده است.

اکران اولیه این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بوده و توانسته در این فستیوال، در ۵ رشته نامزد برنده سیمرغ بلورین شود و در نهایت جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص داده است.

این فیلم در بخش بهترین فیلم (مجید مطلبی)، بهترین کارگردانی (نیما جاویدی)، بهترین بازیگر نقش اول مرد (نوید محمدزاده)، بهترین فیلمنامه (نیما جاویدی)، بهترین طراحی صحنه (محسن نصراللهی)، بهترین جلوه‌های ویژه بصری (جواد مطوری)، جایزه ویژه هیئت داوران (نیما جاویدی)، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران (مجید مطلبی) نامزد شده است.

این فیلم از تاریخ ۱۵ خرداد ۹۸ به نمایش عمومی در سینماهای سراسر کشور درآمد که با استقبال مخاطبان زیادی رو به رو شد.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و آتیلا پسیانی

خلاصه داستان این فیلم به این صورت است:

سال ۱۳۴۷، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاه در حال توسعه شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند. تا اینکه …

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)، اولین اکران مردمی این فیلم در پردیس سینمایی کوروش و اکران دومش در سینما قدس تهران در میدان ولیعصر ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد.

در این اکران پریناز ایزدیار و ستاره پسیانی حضور داشتند و با مردم و مخاطبین فیلم عکس گرفتند و بعد نیز به تماشای فیلم پرداختند.

عکسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.