انتخاب پل والتر هاوزر برای بازی در نقش اصلی فیلم Richard Jewell کلینت ایستوود

13 June 2019 - 20:00

در انتخابی که ممکن است سکوی پرتابی برای پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser) باشد، این بازیگر برای بازی در نقش ریچارد جول در فیلم The Ballad of Richard Jewell «تصنیف ریچارد جول» به کارگردانی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) انتخاب شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه که ابتدا قرار بود توسط فاکس ساخته شود، حالا به استودیوی برادران وارنر منتقل شده است. این فیلم درباره‌ی نگهبانی امنیتی است که در المپیک ۱۹۹۶ از قهرمان به مظنون تبدیل شد.

ابتدا قرار بود جونا هیل‌ (Jonah Hill) نقل ریچارد جول و لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) نقش وکیل او را بازی کند. این دو همچنان به عنوان تهیه‌کننده با این پروژه همکاری خواهند داشت. سم راکول (Sam Rockwell) در حال مذاکره برای بازی در نقش وکیل جول است. کوین میشر (Kevin Misher)، جنیفر داویسون (Jennifer Davisson)، تیم مور (Tim Moore) و جسیکا میر (Jessica Meier) دیگر تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

جول نگهبانی امنیتی در بازی‌های تابستانی ۱۹۹۶ بود که یک کوله‌پشتی حاوی بمب پیدا کرد و جان انسان‌های زیادی را نجات داد. البته بمب منفجر شد، اما فقط یک کشته و چندین زخمی داشت. جول که ابتدا به عنوان قهرمان شناخته می‌شد، خیلی زود مظنون اصلی پرونده شد و اف‌بی‌آی دوبار خانه‌ی او را مورد بازرسی قرار داد. بعضی از رسانه‌ها او را پلیسی چاق و شکست‌خورده و بچه‌ننه خطاب کردند، و او به یکی از موضوعات جوک‌های برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شد.

پس از اتهامات بسیار به او توسط رسانه‌ها، او تبرئه شد، اما آسیب روحی شدیدی به او وارد شده بود. دادخواست‌هایی علیه شبکه‎‌های NBC و CNN و دیگر شبکه‌ها ارائه شد و اف‌بی‌آی و دیگر آژانس‌های دولتی مجبور شدند به صورت عمومی از او عذرخواهی کنند. جول که به عنوان افسر پلیس و معاون کلانتر خدمت کرده بود، در سال ۲۰۰۷ و در سن ۴۴ سالگی به دلایل مشکلات سلامتی مرتبط با وزنش فوت کرد.

فیلمنامه‌ی این فیلم توسط بیلی ری (Billy Ray) براساس مقاله‌ی مجله ونیتی فیر به نام The Ballad of Richard Jewell به قلم ماری برنر (Marie Brenner) نوشته شده است.

هاوزر در فیلم BlacKkKlansman «بلکککلنزمن» نقش یکی از نژادپرست‌ها را بازی کرد و به زودی در فیلم Late Night «دیر وقت» در کنار میندی کالینگ (Late Night) دیده خواهد شد. او هم‌اکنون در حال بازی در سریال Cobra Kai «کبرا کای» محصول یوتیوب است. هاوزر همچنین در فیلم I, Tonya «من تونیا هستم» حضور داشت و به تازگی بازی در فیلم Da 5 Bloods محصول نتفلیکس را به پایان رسانده که در آن دوباره با اسپایک لی همکاری کرده است. او همچنین به تازگی در فیلم جنایی Silk Road «جاده ابریشم» همبازی جیسون کلارک (Jason Clarke) و نیک رابینسون (Nick Robinson) شده است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.