تولید چندین پروژه توسط پل فیگ برای سرویس استریم Quibi

13 June 2019 - 20:30

پس از اعلام خبر همکاری استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) با سرویس استریم Quibi (کوئیبی) متعلق به جفری کاتزنبرگ (Jeffrey Katzenberg) و مگ ویتمن (Meg Whitman)، کارگردان دیگری برای تهیه و تولید پروژه‌های جدید به این سرویس استریم پیوسته است. پل فیگ (Paul Feig) کارگردان فیلم A Simple Favor «یک لطف ساده» طی مراسمی اعلام کرد در حال کار روی چندین پروژه برای سرویس Quibi است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیگ در این مراسم گفته است:

من با جفری صحبت کردم و ما در حال کار روی پروژه‌های مختلفی هستیم. خیلی خوشحالم که قرار است پروژه‌های کوتاهی را با همکاری هم تولید کنیم. این روش تولید برنامه برای مدت زیادی فراموش شده بود، چون مورد توجه قرار نمی‌گرفت. حالا چون برنامه‌های زیادی در شبکه‌ها و سرویس‌های مختلف تولید شده‌اند، این برنامه‌های کوتاهی که می‌توان داخل گوشی آن‌ها را تماشا کرد برای مخاطبان خیلی مهم هستند.

کوئیبی که مخفف Quick Bites (گزش سریع) است از آوریل ۲۰۲۰ کار خود را آغاز خواهد کرد و تاکنون چندین میلیارد دلار بودجه از سرمایه‌گذارانش به دست آورده است. گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro)، سم ریمی (Sam Raimi)، کاترین هاردویک (Catherine Hardwick)، آنا کندریک (Anna Kendrick) و لارنس فیشبورن (Laurence Fishburne) پنج تا از تهیه‌کنندگانی هستند که در حال کار روی پروژه‌های مختلف برای این سرویس استریم هستند.

فیگ بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های کمدی Bridesmaids «ساقدوش‌ها»، The Heat «مخمصه» با بازی ساندرا بولاک و Ghostbusters «شکارچیان روح» محصول ۲۰۱۶ شناخته می‌شود. فیلم بعدی او کمدی رمانتیک Last Christmas «آخرین کریسمس» با بازی امیلیا کلارک (Emilia Clarke) و هنری گلدینگ (Henry Golding) است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.