فیلم Child’s Play: مارک همیل از پذیرفتن صداپیشگی چاکی نگران بوده است

13 June 2019 - 21:30

مارک همیل (Mark Hamill) با دنیای صداپیشگی غریبه نیست، و قبلا صداپیشگی عالی او را در سریال Batman: the Animated Series «بتمن: سریال انیمیشنی» و دیگر آثار دیده‌ایم. اما تا چند هفته دیگر مخاطبان او را در بازسازی Child’s Play «بازی بچگانه» در نقش چاکی عروسک قاتل خواهند دید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

همیل به تازگی درباره‌ی این پروژه و نحوه‌ی همکاری خودش با سازندگان آن صحبت کرده است:

نامه‌ای از لارس به دستم رسید. قبل از اینکه اون نامه رو بخونم، او نسخه‌ی خودش از فیلم رو برای من توضیح داد. و بعدش فیلمنامه رو برای من فرستادن و به این فکر کردم که نکته‌ی مهم که با فیلم اصلی متفاوته، که من عاشق اون فیلم اریجینال هستم – من طرفدار نسخه‌ی برد دوریف هستم – اینه که چاکی ریشه‌ی شخصیتی متفاوتی داره. او توسط روح یک قاتل سریالی تسخیر نشده، بلکه یک نفر عمدا سیستم عامل او را دستکاری کرده و معیارهای امنیتی اون رو غیرفعال میکنه.

همیل در ابتدا به دلیل انتظارات بالای مخاطبان، از پذیرفتن صداپیشگی این شخصیت نگران بود، تا حدی که قبلا فقط برای پذیرفتن صداپیشگی جوکر نگران شده بود:

من اونقدر نگران بودم که از زمان پذیرفتن نقش جوکر این نگرانی رو احساس نکرده بودم… من عاشق برد هستم. این مسئولیت خیلی زیادیه. پس خیلی نگرانم که ببینم مردم چه واکنشی نسبت به فیلم دارند چون این چاکی همون چاکی که از قبل می‌شناختیم نیست.

آبری پلازا (Aubrey Plaza) و برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) بازیگران اصلی ریبوت Child’s Play هستند و لارس کلوبرگ (Lars Klevberg) کارگردانی فیلم را برعهده دارد. تایلر برتون اسمیت (Tyler Burton Smith) فیلمنامه را براساس فیلم محصول ۱۹۸۸ نوشته است. در این ریبوت، پلازا نقش مادری را بازی می‌کند که به پسرش اندی (با بازی گابریل بیتمن (Gabriel Bateman)) به مناسبت تولدش یک عروسک هدیه می‌دهد، اما از ذات شیطانی آن عروسک خبر ندارد. این نسخه جدید از عروسک قاتل توسط روح یک قاتل سریالی تسخیر نشده بلکه یک عروسک معیوب است که کدهای آن توسط کسی هک شده تا محدودیتی در یادگیری و خشونت نداشته باشد.

دیگر بازیگران این فیلم شامل بیاتریس کیتسوس (Beatrice Kitsos) و تای کانسیلیو (Ty Consiglio) هستند که نقش دو دوست اندی را بازی می‌کنند.

فیلم Child’s Play در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.