بازی دان چیدل در سریال علمی تخیلی Don’t Look Deeper برای سرویس استریم Quibi

13 June 2019 - 22:00

دان چیدل (Don Cheadle) پس از ترک دنیای تلویزیون برای چند سال و تمرکز روی کارش در دنیای سینمایی مارول، حالا برای بازی در سریال علمی تخیلی Don’t Look Deeper محصول سرویس استریم Quibi (کوئیبی) به دنیای تلویزیون باز خواهد گشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال ساخته شده توسط جفری لیبر (Jeffrey Lieber) که تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال هم هست، داستان دانش‌آموز دبیرستانی سال آخری در مرسد کالیفرنیا را در آینده‌ای نه‌چندان دور دنبال می‌کند که متوجه می‌شود انسان نیست، و این افشاسازی زنجیره‌ای از اتفاقات را آغاز می‌کند که زندگی او را به خطر می‌اندازد.

اگرچه هنوز نقش چیدل مشخص نیست، اما او به گروه بازیگران این سریال شامل امیلی مورتیمر (Emily Mortimer) و هلنا هاوارد (Helena Howard) می‌پیوندد.

Don’t Look Deeper توسط کاترین هاردویک (Catherine Hardwicke) کارگردانی می‌شود که تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را در کنار کتلین گریس (Kathleen Grace)، لارا شوارتز (Laura Schwarrtz)، جد وینتراب (Jed Weintrob)، جولیا تاتلوک (Julina Tatlock) و چارلی مک‌دانل (Charlie McDonnell) برعهده دارد.

چیدل دوران حرفه‌ای خودش را با بازی در نقش‌های مکمل در درام جنگی Hamburger Hill، فیلم محیط زیستی Volcano «آتش‌فشان» و کمدی جنایی Out of Sight «خارج از دید» آغاز کرد و سپس نقش‌های مهم‌تری در درام جنایی Traffic «ترافیک»، درام تاریخی Hotel Rwanda «هتل رواندا» و سه گانه‌ی Ocean’s «اوشن» استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) داشت.

او همچنان به بازی در نقش ماشین جنگی در دنیای سینمایی مارول ادامه خواهد داد، که اولین بار آن را در فیلم Iron Man 2 «مرد آهنی ۲» به جای ترنس هاوارد (Terrence Howard) بازی کرد و آخرین بار هم در Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی» به ایفای این نقش پرداخت. او همچنین نقش اصلی سریال کمدی House of Lies «خانه‌ی دروغ» را تا پایانش در سال ۲۰۱۶ را بازی کرد و با سریال Black Monday «دوشنبه سیاه» به تلویزیون بازگشت.

سرویس استریم کوئیبی بنا شده توسط جفری کاتزنبرگ (Jeffrey Katzenberg) قرار است سریال‌هایی تولید کند که کلا ۲ تا ۴ ساعته هستند و به قسمت‌های کمتر از ۱۰ دقیقه تقسیم خواهند شد. این سرویس استریم کار خودش را از آوریل ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.