اولین تصاویر پشت‌صحنه فیلم موزیکال In the Heights منتشر شد

14 June 2019 - 15:30

فیلم موردانتظار In the Heights در حال فیلمبرداری است و حالا تصاویر جدیدی از پشت‌صحنه این اقتباس موزیکال منتشر شده است. در این تصاویر شخصیت‌هایی با بازی لزلی گریس (Leslie Grace) و کوری هاوکینز (Corey Hawkins) را می‌بینیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم محصول استودیوی برادران وارنر براساس نمایشی موزیکال به همین نام ساخته‌ی لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) است. در این فیلم بازیگرانی از جمله آنتونی راموس (Anthony Ramos)، لزلی گریس (Leslie Grace)، کوری هاوکینز (Corey Hawkins)، جیمی اسمیتس (Jimmy Smits)، اولگا مردیز (Olga Merediz)، گرگوری دیاز (Gregory Diaz)، ملیسا باررا (Melissa Barrera) و مارک آنتونی (Marc Anthony) حضور دارند.

فیلم In the Heights در ارتفاعات واشینگتن در شهر نیویورک جریان دارد و داستان مغازه‌داری را دنبال می‌کند که قصد دارد مغازه خود را بسته و با پولی که از مادربزرگش به او ارث رسیده خودش را بازنشسته کند.

جان ام. چو (Jon M. Chu) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از کوایرا آلگریا هوئدس (Quiara Alegría Hudes) برعهده دارد. میراندا، آنتونی برگمن (Anthony Bregman)، مارا جیکوبز (Mara Jacobs) و اسکات سندرز (Scott Sanders) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

فیلم In the Heights در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.