انتخاب نویسنده انیمیشن Coco برای نظارت بر پروژه‌ی Chronicles of Narnia نتفلیکس

14 June 2019 - 16:00

متیو آلدریچ (Matthew Aldrich) نویسنده‌ی انیمیشن موفق Coco «کوکو» محصول پیکسار، به عنوان ناظر اقتباس گسترده‌ی The Chronicles of Narnia «سرگذشت نارنیا» محصول نتفلیکس انتخاب شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سرویس استریم قصد دارد رمان‌های نوشته شده توسط سی.اس. لوییس (C.S. Lewis) را در چندین فیلم و سریال مورد اقتباس قرار دهد، و آلدریچ نظارت بر تمام این پروژه‌ها را برعهده خواهد داشت.

سری کتاب‌های Chronicles of Narnia شامل هفت کتاب می‌شود، که همگی در سرزمین فانتزی نارنیا جریان دارند و ابتدا سال ۱۹۵۰ منتشر شدند. شناخته‌شده ترین آن‌ها به نام The Lion, the Witch, and the Wardrobe «شیر، جادوگر و کمد» داستان چهار بچه را دنبال می‌کند که حین حملات هوایی در جنگ جهانی دوم به حومه‌ی بریتانیا فرستاده می‌شوند. آن‌ها در خانه‌ی جدید خودشان، کمدی پیدا می‌کنند که آن‌ها را به نارنیا می‌برد، سرزمینی که یک شیر سخنگو به نام اصلان و یک ملکه سفید شرور در آن وجود دارند.

این کتاب‌ها بارها در تلویزیون و سینما مورد اقتباس قرار گرفته‌اند. جدیدترین و پرهزینه‌ترین آن‌ها سه‌گانه‌ی ساخته شده توسط والدن مدیا بود که ابتدا توسط دیزنی و سپس توسط فاکس اکران شدند.

قرار بود اوایل دهه ۲۰۱۰ سری فیلم‌های جدیدی براساس این رمان‌ها ساخته شوند، اما پس از قرارداد چندساله‌ی نتفلیکس با کمپانی سی.اس. لوییس در سال ۲۰۱۸ آن فیلم‌ها از برنامه خارج شدند. نتفلیکس قصد دارد این داستان‌ها را در چندین فیلم و حداقل یک سریال روایت کند.

نتفلیکس تلاش زیادی برای پیدا کردن یک ناظر خوب برای این پروژه کرد و در نهایت آلدریچ برای این کار انتخاب شد. او بیشتر برای کارش در انیمیشن موفق Coco شناخته می‌شود که سال ۲۰۱۷ به فروشی ۸۰۰ میلیون دلاری دست یافت و برنده اسکار بهترین انیمیشن سال هم شد.

Narnia ریسک بزرگی برای نتفلیکس در ژانر فانتزی است، چون دیگر رقبای این سرویس استریم هم در این زمینه در حال کار هستند. برای مثال، آمازون در حال ساخت سریال Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» براساس رمان‌های جی.آر.آر. تالکین (J.R.R. Tolkien) است. هردوی این کمپانی‌ها چندین میلیون دلار برای این دو پروژه فانتزی خود خرج کرده‌اند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.