اکران خصوصی فیلم سامورایی در برلین در پردیس سینمایی باغ کتاب

16 June 2019 - 12:00

فیلم سینمایی سامورایی در برلین فیلمی است به کارگردانی مهدی نادری که در ژانر کمدی ساخته شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم هم بر عهده او بوده و همچنین تهیه‌کنندگی این اثر هم بر عهده ابوالفضل صفاری بوده است.

کلیه کارهای ساخت و نمایش این فیلم در سال ۹۷ به اتمام رسیده و در نهایت در تاریخ ۱۷ اردیبهشت سال ۹۸ در تمامی سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی در آمد. لازم به ذکر است این فیلم در کشور ایران و آلمان فیلمبرداری و ساخته شده است.

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند، به ترتیب زیر هستند:

حمید فرخ‌نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، سامان صفاری، نادر مشایخی، محسن حسینی، احمد سمنار، رنه اشتولز بازیگر زن آلمانی، آزاده اسماعیل‌خانی، گوهر خیراندیش و میترا حجار

به گزارش سینما گیمفا (سینما فارس)، عوامل فیلم سینمایی سامورایی در برلین در خرداد ماه سال ۹۸، تصمیم به برگزاری مراسم خصوصی به همراه بازیگران و مهمانان گرفتند و در پردیس سینمایی باغ کتاب حضور به هم رساندند تا در کنار هم به تماشای فیلم بپردازند.

تهیه کننده و کارگردان سریال شبکه نمایش خانگی به نام سال های دور از خانه، در این مراسم حضور داشت.

پیش از آغاز نمایش این فیلم سینمایی، مهدی نادری و عوامل فیلمش به روی سن رفتند و از مهمانان برای حضور در این مراسم تشکر کردند.

ابوالفضل صفاری که تهیه کننده فیلم سامورایی در برلین است گفت:

این فیلم با کمترین بودجه ساخته شده و به نوعی کاملا در بخش خصوصی ساخته شده و بسیاری از بازیگران و عوامل این فیلم دستمزدهای واقعی خود را نگرفتند و دستمزدهای بسیار کمتر گرفتند.

و همچنین کارگردان و نویسنده نیز این طور گفت:

برای ساخت این فیلم  مسیر سختی را طی کردیم و اگر همراهی دوستان نبود ساخت این فیلم امکان‌پذیر نبود. من امروز با مادر و خانواده خودم به تماشای این فیلم همراه شما می‌نشینم.

امیدوارم در اکران، عدالت برای همه فیلم‌ها برقرار باشد و برخی فیلمها مساوی‌تر نباشند همچنین از صدا و سیما می‌خواهم که به همه فیلمها با یک چشم نگاه کند و تیزر همه فیلمها را پخش کند.

مهمانانی که در این مراسم حضور داشتند به ترتیب زیر است:

حمید فرخ نژاد، میر طاهر مظلومی، امیر مهدی ژوله، نادر مشایخی، محسن حسینی، آزاده اسماعیل‌خانی، غلامرضا موسوی، مجید صالحی، محمدحسین قاسمی، حسن مصطفوی، پوریا حیدری

عکسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه‌بندی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.