پیوستن کتی بیتس به فیلم بیوگرافی Richard Jewell ساخته‌ی کلینت ایستوود

14 June 2019 - 22:30

کتی بیتس (Kathy Bates) بازیگری که برای بازی در فیلم Misery «میزری» برنده اسکار شد، به فیلم Richard Jewell «ریچارد جول» به کارگردانی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) پیوست. او قرار است نقش بابی جول مادر ریچارد را بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

روز گذشته به اطلاع شما رساندیم که پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser) قرار است در این فیلم نقش اصلی را بازی کند. ریچارد جول نگهبانی امنیتی بود که پس از نجات جان بسیاری از مردم در جریان بمبگذاری در المپیک آتلانتا ۱۹۹۶ به مظنون اصلی پرونده تبدیل شد. سم راکول (Sam Rockwell) نقش وکیل جول را بازی خواهد کرد.

داستان این فیلم براساس فیلمنامه‌ای از بیلی ری (Billy Ray) درباره‌ی جول است که پس از کشف یک کوله‌پشتی حاوی بمب جان عده‌ی زیادی از مردم را نجات داد، اما پس از آن به اشتباه به مظنون اصلی پرونده تبدیل شد. حتی با اینکه اف‌بی‌آی سه ماه بعد او را از این اتهام تبرئه کرد، اما این قهرمان هرگز اعتبار و اعتماد به نفس خودش را دوباره به دست نیاورد، و تا آخر عمرش دچار آسیب روحی روانی شد. جول که مدتی بعد به خدمت اداره پلیس درآمد، در سال ۲۰۰۷ و در سن ۴۴ سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.