کارگردان و تاریخ اکران فیلم King Richard با بازی ویل اسمیت مشخص شد

15 June 2019 - 09:00

پس از ماه‌ها مذاکره، استودیوی برادران وارنر اعلام کرد ویل اسمیت (Will Smith) نقش اصلی فیلم بیوگرافی King Richard «شاه ریچارد» و رینالدو مارکوس گرین (Reinaldo Marcus Green) کارگردانی این فیلم را درباره‌ی ونوس و سرنا ویلیامز برعهده خواهد داشت. این فیلم قرار است سال ۲۰۲۰ اکران شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ویلیامز که هیچ سابقه‌ای در تنیس نداشت، با سختی‌ها، شک و تردیدها،‌ و گذشته‌ی مشکلش کنار آمد تا دو تا از بهترین بازیکنان این رشته را بزرگ کند. وقتی دخترانش حدودا ۴ساله بودند، ریچارد ویلیامز برنامه‌ای ۷۸ صفحه‌ای برای دوران حرفه‌ای تنیس آن‌ها طراحی کرد. او شروع به آموزش دادن به فرزندانش کرد و دخترانش این بازی را در زمین‌های بازی قدیمی در کامپتون یاد گرفتند، آن هم پس از درگیری پدرشان با جوانانی که از تنیس خوششان نمی‌آمد و اجازه‌ی بازی به این دو دختر را نمی‌دادند. خواهران ویلیامز به دو تا از بهترین تنیس‌بازان زن تاریخ تبدیل شدند، و سرنا با بردن ۲۳ جایزه گرنداسلم به عقیده‌ی بسیاری، بهترین تنیس‌بازان زن تاریخ است. ونوس هم موفق شده برنده ۷ جایزه گرنداسلم شود.

اسمیت به تازگی از حضور مجدد در دنباله‌ی Suicide Squad «جوخه انتحار» انصراف داده است. او هم‌اکنون در حال بازی در فیلم Bad Boys for Life «پسران بد برای همیشه» در کنار مارتین لارنس (Martin Lawrence) است، و به تازگی فیلم لایو اکشن Aladdin «علاءالدین» با حضور او اکران شده که تاکنون در باکس‌آفیس بین‌المللی فروش ۶۰۰ میلیون دلاری داشته است.

فیلم King Richard در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: ‌‌Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.