پیوستن آنتونی کاریگان بازیگر سریال Barry به کوین هارت در فیلم Fatherhood

15 June 2019 - 09:30

آنتونی کاریگان (Anthony Carrigan) که نقش شخصیت محبوب نوهو هنک را در سریال Barry «بری» محصول HBO بازی می‌کند، به گروه بازیگران فیلم درام Fatherhood «پدرانگی» پیوست و همبازی کوین هارت (Kevin Hart) شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پل ویتز (Paul Weitz) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از خودش و دینا استیونز (Dana Stevens) برعهده دارد. این فیلم داستان مشقت‌های لاگلین را دنبال می‌کند، مردی که همسرش را هنگام زایمان از دست داده و حالا باید نوزادش را به تنهایی بزرگ کند.

هارت نقش این پدر تنها را بازی می‌کند، و ملودی هرد (Melody Hurd) نقش دختر و آلفری وودارد (Alfre Woodard) نقش مادرزن او را بازی خواهند کرد. کاریگان هم قرار است نقش دوست صمیمی و شوخ‌طبع لاگلین را بازی کند.

کاریگان قبلا در سریال‌های Parenthood و The Flash «فلش» حضور داشته و سپس نقش ثابت ویکتور زز را در سریال Gotham «گاتهام» بازی کرده است. بازی او در نقش گانگستر چچنی مرگبار اما خوش‌قلب نوهو هنک از همان اپیزود اول سریال Barry مخاطبان را شیفته‌ی او کرد. این سریال محصول HBO به تازگی برای فصل سوم تمدید شده و شانس زیادی برای بردن جایزه امی دارد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.