پیوستن آلیسون هانیگان و بن شوارتز به فیلم Flora & Ulysses محصول دیزنی‌پلاس

15 June 2019 - 15:00

آلیسون هانیگان (Alyson Hannigan) بازیگر سریال How I Met Your Mother «چگونه با مادرت آشنا شدم» و بن شوارتز (Ben Schwartz) بازیگر سریال Parks and Recreation «پارک‌ها و تفریحات» به فیلم اقتباسی Flora & Ulysses «فلورا و اولیسس» پیوستند. این فیلم که قرار است در سرویس استریم دیزنی‌پلاس پخش شود توسط لینا خان (Lena Khan) براساس فیلمنامه‌ای از برد کوپلند (Brad Copeland) کارگردانی می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رمان Flora and Ulysses: The Illuminated Adventures «فلورا و اولیسس: ماجراهای درخشان» نوشته‌ی کیت دی‌کامیلو (Kate DiCamillo) که این فیلم براساس آن ساخته می‌شود سال ۲۰۱۳ منتشر و ۱.۲ میلیون کپی از آن فروخته شد. این رمان به ۲۰ زبان مختلف ترجمه شده است.

این فیلم داستان فلورای ۱۰ساله و خلاق، خیال‌پرداز و بدبین را دنبال می‌کند، که فکرش را هم نمی‌کند سنجابی که او آن را از یک تصادف دردناک نجات داده به ابرقهرمانی با قدرت زیاد، شعرگویی با کلمات اشتباه و تمایل شدید برای کمک به فلورا و مردم دوست‌داشتنی در زندگی او تبدیل می‌شود.

هانیگان که بیشتر برای بازی در سریال Buffy the Vampire Slayer «بافی قاتل خون‌آشام» شناخته می‌شود، نقش فیلیسیس مادر فلورا را بازی می‌کند که به شدت نگران دوستی فلورا با یک سنجاب است. شوارتز نقش پدر فلورا را بازی خواهد کرد.

هانیگان به زودی در فیلم Abduction of Mary Stauffer «ربایش مری استافر» دیده خواهد شد. شوارتز هم صداپیشگی شخصیت سونیک را در فیلم لایو اکشن Sonic the Hedgehog «سونیک خارپشت» برعهده دارد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.