حضور ریچارد ای. گرانت در Everybody’s Talking About Jamie

15 June 2019 - 21:00

ریچارد ای. گرانت (Richard E. Grant) که به تازگی با ایفای نقش در Can You Forgive Me (می‌توانی مرا ببخشی) نامزد دریافت جایزه اسکار گردیده است، و شارون هورگان (Sharon Horgan): دستیار سازنده و ستاره Catastrophe (فاجعه)، به تیم بازیگران Everybody’s Talking About Jamie (همه در مورد جمی حرف می‌زنند) پیوستند. این فیلم اقتباسی از یک نمایش موزیکال بریتانیایی موفق می‌باشد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

بازیگر Happy Valley (دره شادمانی): سارا لانکاشایر (Sarah Lancashire) و مکس هاروود (Max Harwood) نیز از بازیگران دیگر این پروژه هستند. مکس هاروود نقش جمی را ایفا خواهد کرد که یک پسر مدرسه‌ای است که آرزو دارد در مجلس جشن مدرسه یک پیراهن دخترانه بپوشد.

داستان Everybody’s Talking About Jamie که الهام گرفته از داستان واقعی جمی کمپل (Jamie Campbell) می‌باشد، در مورد پسر ۱۶ ساله ای به نام جمی نیو است که در یک خانه سازمانی در شفیلد انگلستان زندگی می‌کند. جمی شخصیت خیلی سازگاری ندارد. جمی از آینده می‌ترسد. جمی قصد دارد که جنجال برانگیز شود. جمی که مورد حمایت مادر بی نظیر و مهربان خود و دوستانش می‌باشد؛ بر تعصبات غلبه می‌کند، آدم‌های قلدر را کتک می‌زند، و از تاریکی قدم بیرون گذاشته و مرکز توجه همه قرار می‌گیرد. گرانت نقش یک مرد زن نمای لوس سابق و مشاور جمی یعنی هوگو را ایفا می‌کند. هورگان در نقش معلم جمی: خانم هج ظاهر می‌شود. و لانکاشایر نیز نقش مادر جمی: مارگارت را بر عهده دارد. شوبنا گولاتی (Shobna Gulati) که جزو بازیگران اصلی و اولیه نمایش است، دوباره در همان نقش خود یعنی ری حضور خواهد یافت.

این فیلم محصول مشترک کمپانی Film4، کمپانی Warp Films، و کمپانی New Regency Production است، و تیم خلاق اصلی و اولیه پشت صحنه در این پروژه نیز حضور خواهند داشت. این تیم عبارت‌اند از: کارگردان: جوناتان باترال (Jonathan Butterall)، نویسنده: تام ماکرایی (Tom Macrae)، آهنگساز: دن گیلسپی (Dan Gillespie) و طراح رقص: کیت پرینس (Kate Prince). فیلم‌برداری پروژه در ۲۴ام ژوئن در شفیلد انگلستان کلید خواهد خورد.

مارک هربرت (Mark Herbert) و پیتر کارلتون (Peter Carlton) از طرف کمپانی Warp Films، و آرنون میلچان (Arnon Milchan) از طرف کمپانی New Regency از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. یاریو میلچان (Yariv Milchan) و مایکل چافر ( Michael Schaefer) از طرف کمپانی New Regency، و دنیل باتسک (Daniel Battsek) و اولی مادن (Ollie Madden) از طرف کمپانی Film4 از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. و کمپانی ۲۰th Century Fox هم به انتشار فیلم در سراسر جهان می‌پردازد.

نمایش Everybody’s Talking About Jamie پیش از این‌که در تئاتر West End در لندن اجرا شود و نامزد دریافت پنج جایزه Olivier گردد، نخستین بار در سال ۲۰۱۷ در شفیلد به اجرا درآمد. هم اکنون نیز در سالن تئاتر Apollo در حال اجرا است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.