مصاحبه بندیکت کامبربچ از تام هیدلستون، دو ستاره دنیای سینمایی مارول

1 October 2016 - 18:42

تام هیدلستون (Tom Hiddleston) هم‌اکنون در استرالیاست و فیلم سوم ثور یعنی راگناروک را به همراه برادر عزیزش (در شخصیت) فیلم‌برداری می‌کند. این چهارمین فیلم تام هیدلستون در نقش شخصیت شرور و شیطانی لوکی است و حال به نظر می‌رسد که هیدلستون با تازه‌وارد دنیای سینمایی مارول هم حسابی گرم گرفته است و بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و او در مصاحبه‌ای حساس در مورد شخصیت‌هایشان صحبت می‌کنند. با سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

شخصیت لوکی با بازی استثنایی تام هیدلستون از معدود شخصیت‌های شرور باورکردنی و جذاب دنیای مارول است. اگر تمامی این ۱۴ فیلم منتشر شده را کنار یکدیگر بگذارید، می‌بینید که هیچ شخصیتی مانند لوکی در زمینه شرارت و تسخیر قلب طرفداران خودنمایی نکرده است. (البته به غیر از Thor: The Dark World «ثور: دنیای تاریک» که شخصیت لوکی در آن بیشتر یک ضدقهرمان بود یا شخصیت شرور و به برادرش کمک کرد!) اما چرا بندیکت کامبربچ به سراغ مصاحبه از هیدلستون رفته است؟ ستاره شرلوک و البته جدیداً بازیگر نقش دکتر استرینج قرار است در این مصاحبه‌ پرده از یکی از دوستی‌های عمیق دنیای سینما و تلویزیون بردارد که بسیاری از جامعه‌ طرفداران هردو بازیگر را به جنون خواهد کشید.

هیدلستون و کامبربچ هردو در فیلم جنگ جهانی اول سال ۲۰۱۱ با نام War Horse «اسب جنگی» نقش‌آفرینی کردند اما هیدلستون در مصاحبه اعتراف می‌کند که از خیلی قبل‌تر طرفدار کامبربچ بوده است! از لحن مصاحبه مشخص است که این دو بازیگر از آن به بعد دوستی گرم و صمیمی خود را تاکنون حفظ کرده‌اند. این مصاحبه برای جدیدترین Interview Magazine گرفته می‌شود که کامبربچ در آن در نقش مصاحبه‌گر حضور پیدا می‌کند.

loki

بندیکت کامبربچ: مانند همه مصاحبه‌ها اول از همه باید تشکر کنم که وقتت را برای این مصاحبه گذاشتی، تام.

تام هیدلستون: ممنون بندیکت. در واقع من هم باید از تو تشکر کنم و برای این دوستی و زمانی که با هم بودیم همیشه قدردان باشیم.

بندیکت کامبربچ: و بعد از این! همان‌طور که در رسم بریتانیایی هست، باید بی‌دلیل بخاطر همه‌چیز از همه عذرخواهی کنیم!

تام هیدلستون: واقعا شرمنده‌ام که مزاحمت شدم.

بندیکت کامبربچ: من از تو شرمنده‌ترم [بابت وقتی که ازت می‌گیرم.]

بعد از همه این سلام و احوال‌پرسی‌ها و حرف‌های سنتی که در ابتدای مصاحبه رد و بدل می‌شود، بحث به طور اجتناب‌ناپذیری به تجربه مشترک این دو در دنیای سینمایی مارول کشیده شد. کامبربچ از هیدلستون می‌پرسد که بازگشت به شخصیت لوکی و کار کردن با کریس همسورث (Chris Hemsworth) در نقش ثور و البته کار کردن با یک کارگردان جدید برای فیلم سوم چگونه بود؟ او پاسخ می‌دهد:

بهترین نکته [این فیلم] کار کردن دوباره با کریس است. من اولین بار او را در خانه کنت براناک در انگلیس آن هم سال ۲۰۰۹ ملاقات کردم. ما خیلی بچه بودیم و در اول شغل بازیگری‌. همان‌جا بلافاصله یک رابطه‌ خوب ایجاد کردیم و شریک شدن با او در این مسیر دیوانه‌وار دنیای مارول فوق‌العاده بوده است. انتونی هاپکینز (بازیگر ادین) هم این هفته در صحنه فیلم‌برداری حاضر بود. تایکا واییتی (کارگردان فیلم سوم) هم بی‌نظیر است. او روشی پیدا کرده که به تمامی عناصر قدیمی [فیلم‌های اول و دوم] احترام بگذارد و در کنارش کار خود را انجام دهد. و او خیلی آدم باحالی است! فیلم‌های او – که اگر ندیدی باید به سراغ تماشایشان بروی – مثل What We Do in the Shadows و Hunt for the Wilderpeople فیلم‌هایی سبک با عنصر طنز و کمدی خوب و پر از احساسات هستند. همه [عوامل فیلم] خوشحالند؛ البته هنوز اول راه هستیم!

benedict-cumberbatch-as-doctor-strange-reveal

هیدلستون سپس از کامبربچ پرسید که پیوستن به دنیای سینمایی مارول چه حسی برای او دارد. کامبربچ در پاسخ گفت:

من بیشتر از هرچیزی به نقش و شخصیت [دکتر استرینج] فکر کردم. من در کامیک‌کان حضور داشتم و خیلی خوب است که با طرفداران که این فیلم‌ها و چیزها را می‌چرخانند در ارتباط باشی. خیلی هم ترسناک بود! حس کردم که پینک فلوییدم… وارد می‌شوی و سلام میکنی در حالی که همه در حال جیغ و فریاد زدن هستند. این بخش از این مسئله خارق‌العاده است و باعث به خنده افتادن من نمی‌شود و نمی‌دانم که آیا عادت خواهم کرد یا نه! واقعاً‌ می‌خواهم ببینم [فیلم دکتر استرینج] چطور این دنیا را گسترش می‌دهد. من حتی بخشی از عوامل شما هم هستم و همه عوامل بی‌نظیرند. [بازی در این نقش‌ها] سخت‌ترین و جالب‌ترین کاری است که به عنوان یک بازیگر می‌توان انجام داد. واقعا می‌دانند که چطور باید با ما رفتار کنند و محتویات و فیلم‌نامه هم چالش‌برانگیز و البته زیرکانه است. دکتر استرینج شخصیتی پیچیده، جالب و هیجان‌انگیز است.

این مصاحبه به طور کامل در شماره ماه اکتبر Interview Magazine خواهد بود. در ۴ نوامبر امسال Doctor Strange در سینماها عرضه می‌شود و دقیقا ۳ نوامبر سال بعد یعنی ۲۰۱۷ باید منتظر Thor: Ragnarok باشید! نظر شما در مورد این دو بازیگر و نقش‌هایشان چیست؟ با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    کامبربچ تقریباً هر طرفى که نگاه کنى تو چشمه. دیشب دیدم به عنوان خواننده مهمان توى تور دیوید گیلمور داره براش آهنگ Comfortably numb رو مى خونه. البته یه نظر من استعداد بازیکریش با خوانندکى کیلومترها فاصله داشت.