کلنسی بروان در فیلم Waldo بازی می‌کند

15 June 2019 - 23:02

فیلم پلیسی Waldo ساخته تیم کرکبی (Tim Kirkby) هم‌چنان بازیگران جدیدی به پروژه خود اضافه می‌کند و اکنون کلنسی بروان (Clancy Brown) نقش کارآگاه جیم کاپی را ایفا خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Waldo براساس رمان نوشته شده توسط هاوارد گولد (Howard Gould) درباره کارآگاه بدنامی (با بازی هانام) است که در جنگل زندگی می‌کند و از وقتی یک نفر به تعقیبش می‌پردازد، وارد جستجو قتل بزرگی می‌شود.

دیروز اعلام شد که دومینیک مونان (Dominic Monaghan) به دیگر بازیگران این فیلم، ایزا گونزالز (Eiza Gonzalez) و جیکوب اسکیپیو (Jacob Scipio) ملحق شده است. اندرو لازار، برد فینستین، کریستینا وایس لوری و استیون اسپیلبرگ این فیلم را تولید می‌کنند. فیلم‌برداری این پروژه از امسال تابستان شروع می‌شود.

بروان در حال حاضر در حال فیلم‌برداری سریال Emergence شبکه ABC است که بازیگرانی همچون الیسون تالمن (Allison Tollman) را در اختیار دارد. او سریال دو فصلی Billions را در نقش جاک جفکوت در مقابل پاول گیاماتی (Paul Giamatti) روی آنتن شبکه Showtime در حال پخش دارد. هم‌چنین بازی در فیلم Promising Young Woman را به پایان رسانده و در حال ضبط صدای آقای کرابس در فیلم The Spongbob Movie: It’s a Wonderful Sponge است که ۲۲ مه ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.