پیوستن مارسیا گی هاردن به فیلم Pink Skies Ahead

16 June 2019 - 14:00

برنده اسکار: مارسیا گی هاردن (Marcia Gay Harden) به تیم بازیگران Pink Skies Ahead (آسمان‌های صورتی در پیش رو)، نخستین فیلم کمپانی گرگ سیلورمن (Greg Silverman): کمپانی Stampede Production، پیوست. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

هنری وینکلر (Henry Winkler)، روزا سالازار (Rosa Salazar)، جسیکا باردن (Jessica Barden)، لویز پولمن (Lewis Pullman)، و دوون باستیک (Devon Bostick) از دیگر بازیگران این فیلم با فیلم‌نامه‌ای از کلی آکسفورد (Kelly Oxford) هستند، که تولیدش هفته آینده در لس‌آنجلس کلید می خورد.

فیلم Pink Skies Ahead روایت‌گر داستان زن جوان پریشانی به نام وینونا (با بازی باردن) است که زندگیش از هم می‌پاشد پس از این‌که از دانشکده ترک تحصیل می‌کند، برای زندگی پیش پدر و مادرش می‌آید،  و در نهایت متوجه یک اختلال اضطراب در خود می‌شود. هاردن نقش مادر وینونا: پاملا لاندیل را ایفا خواهد کرد.

این فیلم برگرفته از مقاله “No Real Danger” از دومین کتاب آکسفورد تحت عنوان “When You Find Out the World Is Against You “می‌باشد.

هاردن با ایفای نقش در Pollock (پولاک) بیشتر شناخته شد، و در آینده نیز شاهد حضورش در Point Blank (نقطه خالی) از شبکه نتفلیکس و درام Barkskins (بارک اسکینز) خواهیم بود.

گریدئون یو (Grideon Yu)، زاک لاک (Zac Locke)، و کریس باسکو (Chris Bosco) از طرف کمپانی Stampede تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند، و گرگ سیلورمن، لیزا زامبری (Lisa Zambri)، گرگ گیلریث (Greg Gilreath)، و آدام هندریکز (Adam Hendricks) از تهیه کنندگان این پروژه هستند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.