سورپرایز شدن بازیگر فیلم Shining از اولین تریلر Doctor Sleep

16 June 2019 - 16:00

اولین تریلر فیلم Doctor Sleep «دکتر اسلیپ» دنباله‌ی موردانتظار فیلم The Shining «درخشش» چند روز پیش منتشر شد و یکی از کسانی که آن را تماشا کرد دنی لوید (Danny Lloyd) بازیگر نقش دنی تورنس در فیلم ساخته‌ی استنلی کوبریک (Stanley Kubrick) بود. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید تریلر این فیلم را در انتهای خبر مشاهده کنید.

این تریلر تقریبا سه دقیقه‌ای، که اولین نگاه به فیلم Doctor Sleep ساخته‌ی مایک فلنگن (Mike Flanagan) براساس رمانی از استفن کینگ (Stephen King) و فیلم The Shining محصول ۱۹۸۰ است، صحنه‌هایی آشنا از فیلم قبلی با حضور لوید را هم به نمایش گذاشت که در این فیلم ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) نقش نسخه بزرگسال او را بازی می‌کند.

لوید که چندین سال است از صنعت سینما کنار کشیده، در مصاحبه‌ای گفت از دیدن شخصیتش به عنوان بچه شگفت‌زده شده است:

من سورپرایز شدم. به نظرم خیلی جالب اومد. چون سازندگان باید روی خط باریکی بین رمان استفن کینگ و فیلم استنلی کوبریک حرکت کنند کنجکاو بودم نتیجه‌ی کار را ببینم. به نظر میاد اونا راهی برای ادای احترام به کینگ و کوبریک پیدا کردن.

رمان Doctor Sleep نوشته‌ی کینگ پس از انتشار در سال ۲۰۱۳ به یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های او تبدیل شد. لوید گفته این کتاب را خوانده و از آن لذت برده است. او همچنین طرفدار بازی مک‌گرگور است. لوید درباره‌ی رفتار کوبریک با او گفته است:

اون می‌خواست من با ترس بازی کنم، اما نمی‌خواست واقعا از چیزی بترسم. بعضی وقتا به خاطر صحنه‌هایی که داشتن فیلمبرداری می‌کردن به من اجازه نمی‌دادن روی صحنه حاضر بشم. من تا وقتی نوجوان بودم اجازه نداشتم کل فیلم رو تماشا کنم.

لوید که حالا در دانشگاهی در کنتاکی زیست‌شناسی تدریس می‌کند، گفته ترجیح می‌دهد شاگردانش از اینکه او در The Shining بازی کرده مطلع نباشند. او که چهار فرزند دارد می‌گوید وقتی فرزندانش این فیلم را تماشا کردند با او شوخی‌هایی کرده‌اند:

وقتی این فیلم از نتفلیکس پخش شد، بچه‌هام اون رو تماشا کردن و مدل موهای من رو مسخره می‌کردن.

لوید همچنین درباره‌ی فیلم Doctor Sleep گفت:

دوست دارم وقتی اکران شد خیلی سریع اون رو تماشا کنم.

فیلم Doctor Sleep در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.