امضای قرارداد وینسا شاو با کمپانی فیلم‌سازی Buchwald

16 June 2019 - 17:00

به گزارش اختصاصی سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، وینسا شاو (Vinessa Shaw) با کمپانی فیلم‌سازی Buchwald قرارداد بسته است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

وینسا شاو اخیراً در دو تریلر وحشتناک به نام‌های Family Blood (خون خانوادگی) در سال ۲۰۱۸ و Clinical (بالینی) در سال ۲۰۱۷ به ایفای نقش پرداخته است، که هر دو فیلم در نتفلیکس در دسترس است. پیش از آن هم، در سال ۲۰۱۴ در فصل دوم Ray Donovan (ری داناوان) از شبکه Showtime دوباره در نقش روزنامه‌نگاری به نام کیت مکپرسون در قاب تلویزیون ظاهر شد. به علاوه در سال ۲۰۱۴ در تریلر جنایی Cold In July (سرد در ماه جولای) در مقابل مایکل سی. هال (Michael C. Hall) نیز نقش‌آفرینی کرد. و در سال ۲۰۱۳ در درام Side Effects (عوارض جانبی) ساخته استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) در نقش همسر جود لاو هنرنمایی کرد.

شاو پیش از این، در Two Lovers (دو عاشق) ساخته جیمز گری (James Gray) در مقابل جواکویین فونیکس (Joaquin Phoenix) و جینث پالترو (Gwyneth Paltrow) بازی کرده است. هم‌چنین در ۳:۱۰ to Yuma (ساعت ۳:۱۰ به سمت یوما) ساخته جیمز منگولد (James Mangold) نیز در مقابل کریستین بیل (Christian Bale) و راسل کرو (Russell Crowe) به نقش‌آفرینی پرداخته است. از جمله فیلم‌های دیگرش می‌توان به Ladybugs (کفشدوزک ها)، Hocus Pocus (هوکاس پوکاس)، Eyes Wide Shut (چشمان کاملا بسته)، و The Hills Have Eyes (تپه‌ها چشم دارند) اشاره کرد. او هم‌چنین در سریال‌ Vegas (وگاس) از شبکه CBS، در سریال Those Who Kill (کسانی که می‌کشند) ازشبکه A&E، و درسریال House (خانه) از شبکه Fox به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.