جوکر درجه سنی بزرگسال گرفت| جدیدترین تصویر از پشت صحنه فیلم منتشر شد

17 June 2019 - 09:30

جدیدترین تصویر از فیلم مورد انتظار DC، جوکر، رسما منتشر شده و باعث خوشحالی طرفداران شده است. دیروز، تاد فیلیپس (Todd Phillips)، کارگردان فیلم، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم منتشر کرد که واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) صورتش را جلوی چند آینه سفید کرده است. این در حالی است که او اخیرا تایید کرد که این فیلم مناسب رده سنی محدودی است و به اصطلاح R-rated خواهد بود. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تصویر را در قسمت زیر مشاهده کنید.

جدا از اولین تریلر و پوستر فیلم که با استقبال خوبی هم مواجه شدند، این تصاویر پشت صحنه از فیلیپس، نگاه رسمی بر فیلم دارند. درحالیکه تصاویر زیادی از گریم جوکر دیده‌ایم، دیدن پیشرفت ظاهری او جالب است.

فینیکس در نقش آرتور فلک، کمدین استند آپ شکست خورده‌ای که دیوانگی از او یک تبهکار ساخته، ظاهر می‌شود.

فینیکس سال گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود:

این فیلم در هیچ ژانری نمی‌گنجد. نمی‌شود گفت فیلم ابر قهرمانی است یا استودیویی یا… این فیلم منحصر به فرد است و فکر می‌کنم خیلی بیشتر از این‌هاست و احتمالا مهم‌ترین مسئله این است که برای تاد بسیار باارزش است و این خیلی هیجان‌انگیز است. بنظرم زیر این هیجان فیلم و اندازه آنها، شخصیت‌های فوق‌العاده‌ای هستند که با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند. و گاهی اوقات این مشخص شده و نمایش داده می‌شود و گاهی نه، و من همیشه فکر می‌کنم، شخصیت‌های کمیکی هستند که خیلی جالب هستند و باید این شانس به آن‌ها داده شود تا مورد بررسی قرار گیرند. برای همین فکر می‌کنم چیزی که مد نظر تاد است، چیزی شبیه همین ایده است.

وقتی می‌خواستم درباره این پروژه تصمیم‌گیری کنم، زمان زیادی صرف کردم و فرایند آن که خواندن فیلم‌نامه و ملاقات با فیلم‌ساز و ادامه یافتن این ملاقات‌ها و بحث درباره آن با تاد بود. او خیلی تاثیرگذار است و درک جالبی از این دنیا دارد و این چیزی است که سعی دارد به ما بگوید. کار کردن با او در این پروژه خیلی جذاب است. حس منحصر به فردی دارد و یک جورایی دنیای خود آن است و این من را به شدت می‌ترساند. شاید شما را بیشتر بترساند.

زازی بیتس (Zazie Beetz)، رابرت دنیرو (Robert De Niro)، فرانسس کانروی (Frances Conroy)، مارک مارون (Marc Maron) و برایان تیری هنری (Brian Tyree Henry) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جوکر ۴ اکتبر، ۱۱ مهر، اکران می‌شود.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.