استودیو لاینزگیت به دنبال ساخت پیش‌درآمد Hunger Games

17 June 2019 - 20:58

با اعلام تاریخ انتشار رمان جدید Hunger Games نوشته سوزان کالینز (Suzanne Collins) برای مه ۲۰۲۰، لاینزگیت چشم به ساخت فیلم پیش‌درآمد این سه‌گانه دوخته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جو دریک (Joe Drake)، مدیر گروه تصویر محرک لاینزگیت، طی بیانیه‌ای امروز اظهار داشت:

بعنوان خانه مجموعه فیلم‌های Hunger Games، بی‌صبرانه منتظر انتشار کتاب جدید سوزان هستیم. ما با او در طول فرایند نوشتن ارتباط داشتیم و از کار کردن با او روی این پروژه خوشحال خواهیم شد.

با توجه به انتشار رمان جدید Hunger Games در سال آینده، این پیش‌درآمد ۶۴ سال قبل از شروع سری رمان‌های اصلی Hunger Games را نشان می‌دهد.

پیش‌درآمد Hunger Games مدت‌ها مورد بحث لاینزگیت بوده و این استودیو قبلا درباره ساخت آن صحبت کرده بود.

استودیو هالیوود نیز تحت فشار سرمایه‌گذاران برای تولید فرنچایز بلاک‌باستر جدیدی فراتر از Hunger Games و Twilight، پدیده‌های باکس‌آفیس برای جذب مخاطبین جوان، بوده است.

استودیو لاینزگیت در سال ۲۰۱۲ اولین سری از این چهار فیلم براساس رمان‌های Hunger Games را با بازی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) ساخت و توانست به تقریبا ۳ میلیارد دلار در باکس‌آفیس جهانی دست یابد.

اقتباس استودیو از کتاب اصلی توسط کالینز، کتنس اوردین (Katniss Everdeen) را جایگزین لارنس کرد و پیتا را به Capitol فرستاد تا برای زنده ماندن بجنگد.

فرنچایز Hunger Games بازیگرانی همچون لیام همسورث (Liam Hemsworth)، وودی هرلسون (Woody Harrelson) و الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) را در اختیار داشته است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.