پیوستن لزلی من به فیلم اقتباسی Blithe Spirit براساس یک نمایش تئاتری

18 June 2019 - 14:30

لزلی من (Leslie Mann) قرار است در فیلم Blithe Spirit براساس نمایشی از نوئل کوارد (Noel Coward) اجرا شده در سال ۱۹۴۱ نقش الویرا را بازی کند. او در این فیلم به دن استیونز (Dan Stevens)، آیلا فیشر (Isla Fisher) و جودی دنچ (Judi Dench) می‌پیوندد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم به کارگردانی اد هال (Ed Hall) براساس فیلمنامه‌ای از نیک مورکرافت (Nick Moorcroft)، مگ لئونارد (Meg Leonard) و پیرس اشورث (Piers Ashworth) نمایش کوارد را بازسازی می‌کند، که در آن یک نویسنده‌ی رمان‌های جنایی پرفروش برای رفع مشکل خودش در نوشتن اولین فیلمنامه‌اش یک عارف عجیب را به خانه‌اش دعوت می‌کند. وقتی آن عارف روح همسر اول مرد را احضار می‌کند اوضاع بدتر می‌شود. دیوید لین (David Lean) کارگردانی فیلم قبلی براساس این نمایش را در سال ۱۹۴۵ برعهده داشت.

لئونارد، مورکرافت و جیمز اسپرینگ (James Spring) اعضای استودیوی فیشرمن فرندز در کنار هیلاری بیون جونز (Hilary Bevan Jones)، پیتر اسنل (Peter Snell) و تونی پینولیس (Tuni Pinnolis) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

من به زودی در فیلم Motherless Brooklyn «بروکلین بی‌مادر» به کارگردانی ادوارد نورتون (Edward Norton) براساس رمانی از جاناتان لتم (Jonathan Lethem) بازی خواهد کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.