بازیگر نقش اصلی مرد Chemical Hearts مشخص شد

18 June 2019 - 13:30

فیلم  Chemical Hearts استودیو آمازون با بازی و تهیه‌کنندگی لی‌لی رینهارت (Lili Reinhart)، بازیگر نقش اصلی مرد خود برای ایفای نقش هنری پیج را پیدا کرده و آن کسی نیست جز آستین ابرامز (Austin Abrams). در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم، هنری پیج پسری است که هرگز عاشق نشده و رویای یک عشق رومانتیک را دارد اما در زندگی عشقی که می‌خواهد را پیدا نمی‌کند و هنوز وقت آن نرسیده است. او بیشتر توجه‌اش را معطوف سردبیری روزنامه دبیرستان کرده و اولین روز از سال آخر با دانش‌آموزی به نام گریس تاون با بازی رینهارت آشنا می‌شود و این همه چیز را تغییر می‌دهد.

فیلم Chemical Hearts براساس رمان کریستال سوثرلند (Krystal Sutherland) به نام Our Chemical Hearts است و توسط ریچارد تان (Richard Tanne) کارگردانی می‌شود. این فیلم در حال حاضر در نیو جرسی فیلم‌برداری می‌شود.

ابرامز در حال حاضر در سریال درام نوجوان Euphoria شبکه HBO به همراه زندایا (Zendaya) بازی می‌کند و به زودی در فیلم ترسناک جدید Scary Stories to Tell in the Dark به کارگردانی نت وولف (Nat Wolff) و تهیه‌کنندگی گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) دیده می‌شود. ابرامز را اخیرا در فصل آخر درام تحسین‌ شده The Americans، کمدی Brad Status استودیو آمازون در مقابل بن استیلر (Ben Stiller)، فیلم Puzzle با بازی کلی مکدونالد (Kelly Mcdonald) و ایرفان خان (Irrfan Khan)، فیلم‌های We Don’t Belong Here, Tragedy Girls و Grass Stains دیده‌ایم.

آمازون اورجینال این فیلم را برای آمازون پرایم ویدئو می‌سازد. الکس ساکس و تان این فیلم را تولید می‌کنند و جامین اوبرایان و رینهارت تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.