سریال Game of Thrones: لینا هیدی خواستار مرگ بهتری برای سرسی بود!

18 June 2019 - 13:00

یک ماه از پایان سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» می‌گذرد و بسیاری از منتقدان و مخاطبان هنوز از روش کشته شدن برخی از شخصیت‌های سریال ناامید و ناراضی هستند. یکی از شخصیت‌های کشته شده در فصل پایانی، سرسی لنیستر بود که در کنار برادرش جیمی زیر آوار ردکیپ کشته شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لینا هیدی (Lena Headey) بازیگر نامزد جایزه امی در مصاحبه‌ای جدید به مرگ سرسی واکنش نشان داده و گفته این پایانی نبوده که او برای شخصیت خودش انتظار داشته است. هیدی در این باره گفته:

من مرگ بهتری می‌خواستم. کاملا مشخصه که ما درباره‌ی مرگمون رویاپردازی می‌کنیم. توی این سریال میشه به هر روشی کشته شد. پس از این مرگ خوشم نیومد. اما به نظرم اونا نمی‌تونستن همه رو راضی نگه دارن. اونا هر کاری می‌کردن بالاخره یه عده از دستشون ناراحت می‌شدن.

سریال Game of Thrones با بازی پیتر دینکلیج (Peter Dinklage)، نیکولای کاستر والدو (Nikolaj Coster-Waldau)، امیلیا کلارک (Emilia Clarke)، کیت هرینگتون (Kit Harington)، سوفی ترنر (Sophie Turner) و میسی ویلیامز (Maisie Williams) براساس رمان‌های A Song of Ice and Fire «نغمه یخ و آتش» از جرج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin) داستان حماسی نبرد برای رسیدن به قدرت در یک قلمروی وسیع را روایت می‌کند.

فصل پایانی Game of Thrones آخرین سفر ما به وستروس نیست، چون HBO سفارش ساخت قسمت پایلوت پیش‌درآمدی برای این سریال داده که وقایع آن هزاران سال قبل از سریال اصلی دنبال می‌شود. نائومی واتس (Naomi Watts) و جاش وایت‌هاوس (Josh Whitehouse) در این قسمت پایلوت به کارگردانی اس.جی. کلارکسون (S.J. Clarkson) حضور دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.