اما وستنبرگ Buffalo Flats را برای کمپانی ام جی ام و جکسون پیکچرز کارگردانی خواهد کرد

19 June 2019 - 14:00

اما وستنبرگ (Emma Westenberg) نخستین فیلم سینمایی خود را در کمپانی MGM خواهد ساخت. وستنبرگ: کارگردان موزیک ویدیوی ترانه Pynk اثر جانل مونایی (Janelle Monae)، این بار فیلم Buffalo Flats (خانه‌های بوفالو) را کارگردانی خواهد کرد، فیلمی که در حال و هوای دنیای پر هیجان کلوب های زیرزمینی پاپ شهر نیویورک ساخته می‌شود. تهیه‌کننده Molly’s Game (بازی مولی) و End of Watch (پایان تماشا): مت جکسون (Matt Jackson) از طریق کمپانی فیلم‌سازی خودش یعنی Jackson Pictures، و با هم‌کاری جیسون اسکس (Jason Essex) تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارد. فیلم‌نامه پروژه نیز حاصل قلم مشترک جیسون اسکس، لامونت مگی (Lamont Magee) و کوری تینان (Cory Tynan) می‌باشد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم داستان یک رقاص نابغه سابق را روایت می‌کند که پس از این‌که در استودیوی مادربزرگش، رقاص جدی و قاطعی که عازم دانشکده حقوق هست را ملاقات می‌کند، مجبور می‌شود با گذشته حرفه‌اش روبه‌رو گردد.

دیو اسکات (Dave Scott): طراح رقص فیلم‌هایی مثل You Got Served و Stomp The Yard، طراح رقص و دستیار تهیه‌کننده فیلم Buffalo Flats نیز خواهد بود.

جوآن لی (Joanne Lee) از طرف کمپانی Jackson Pictures تهیه‌کننده اجرایی پروژه است، در حالی‌که کاسیدی لانگ (Cassidy Lange) و تابیتها شیک (Tabitha Shick) ناظران بر پروژه هستند.

وستنبرگ اخیرا یک تیزر تبلیغاتی با هنرمندی زو کراویتز (Zoe Kravitz) را برای محصولات Michelob Ultra Pure Gold ساخته است، و تیزر تبلیغاتی جدیدی را هم برای کمپانی Swatch فیلم‌برداری کرده است.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.