فیلمبرداری پیش‌درآمد سریال Game of Thrones آغاز شد

19 June 2019 - 15:00

شبکه HBO فیلمبرداری سریال پیش‌درآمد Game of Thrones «بازی تاج و تخت» را آغاز کرد. پخش سریال Game of Thrones براساس رمان‌های A Song of Ice and Fire «نغمه یخ و آتش» نوشته‌ی جرج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin) سال ۲۰۱۱ آغاز و اواخر ماه گذشته به پایان رسید. فصل پایانی از نظر تعداد بیننده رکوردشکنی کرد، اما در راضی کردن منتقدان و مخاطبان موفق نبود، که فصل پایانی را به ریتم عجولانه، پایان‌های غیرمناسب برای شخصیت‌ها و مناظر خیره‌کننده اما توخالی متهم کردند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

البته از دیدگاه برند بودن، Game of Thrones همچنان در بهترین حالتش قرار دارد، و HBO قصد دارد از این محبوبیت برای موفقیت سریال‌های پیش‌درآمد آن بهره ببرد. جین گلدمن (Jane Goldman) شورانر این سریال پیش‌درآمد است، که هزاران سال قبل از وقایع Game of Thrones روایت می‌شود. این سریال سقوط از عصر طلایی قهرمانان به عصر تاریک را دنبال کرده و حقایق تاریکی را درباره‌ی تاریخ وستروس آشکار می‌کند که شامل منشا اصلی وایت‌واکرها هم می‌شود.

حالا فیلمبرداری پیش‌درآمد Game of Thrones آغاز شده است که نام کاری Bloodmoon «ماه خونین» خواهد داشت. این سریال حوالی ایرلند شمالی که دکور اصلی Game of Thrones بود فیلمبرداری می‌شود. این باعث می‌شود ظاهر کلی وستروس در این سریال حفظ شود.

در قسمت پایلوت پیش‌درآمد Game of Thrones به کارگردانی اس.جی. کلارکسون (S.J. Clarkson) نامزد اسکار نائومی واتس (Naomi Watts) نقش اصلی – شخصی تراز اول در جامعه که راز تاریکی را پنهان کرده – را بازی می‌کند. دیگر بازیگران سریال شامل نائومی آکی (Naomi Ackie)، جیمی کمپل باور (Jamie Campbell Bower)، میراندا ریچاردسون (Miranda Richardson) و جاش وایت‌هاوس (Josh Whitehouse) می‌شوند.

پیش‌درآمد Game of Thrones شاید برای پخش در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آماده شود، اما با توجه به اینکه HBO سریال‌های موفق خودش را در بهار پخش کرده، به نظر می‌آید قصد دارد این سنت را در سال ۲۰۲۰ هم با فصل سوم Westworld «وست‌ورلد» ادامه دهد. همچنین با توجه به اینکه تقریبا هر دو سال یک فصل جدید از Westworld پخش می‌شود، این فرصت پیش می‌آید تا سریال پیش‌درآمد Game of Thrones بهار ۲۰۲۱ پخش شود. به دلیل اختلاف نظرات در مورد فصل پایانی Game of Thrones، شاید بهتر باشد شاهد استراحتی دو ساله بین سریال اصلی و پیش‌درآمدش باشیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.