کلان لوتز در نقش اول تریلر Divertimento ظاهر خواهد شد

19 June 2019 - 16:30

بازیگر فیلم Twilight (گرگ و میش) و Expendables (بی‌مصرف ها): کلان لوتز (Kellan Lutz) در نقش اول تریلر Divertimento (دایورتیمنتو) به نویسندگی و کارگردانی فیلم‌سازی فرانسوی به نام کیوان شیخ علیشاهی (Keyvan Sheikhalishahi) بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم که سومین ساخته شیخ علیشاهی است، در مورد شطرنج بازی به نام جوناس اولسن (با بازی لوتز) است که گذشته غم‌انگیزی آزارش می‌دهد. سپس فرصتی برایش فراهم شود تا در مسابقه عجیبی به نام Divertimento شرکت کند.

هنرپیشه‌ Vampire Diaries (خاطرات خون‌آشام) و Chicago Med (شیکاگو مد): توری دویتو (Torrey Devitto)، و هم‌چنین اولا راپاس (Ola Rapace)، گاتز اوتو (Gotz Otto)، کریستین هیلبورگ (Christian Hillborg)، الی هیدون (Ellie Heydon)، و بریتانی لین (Brittany Lynn) از دیگر بازیگران این فیلم به شمار می‌روند.

تهیه‌کنندگی فیلم که هم‌اکنون در فرانسه در حال فیلم‌برداری است را شیخ علیشاهی انجام می‌دهد.

لوتز هم‌چنین قصد دارد در همین ماه فیلم‌برداری فیلم اکشنی به نام The Last Story of David Allen (آخرین داستان دیوید آلن) را کلید بزند. داستان این فیلم که جاستین گالنت (Justin Gullent) آن را کارگردانی می‌کند، در مورد یک مرد معمولی است که مجبور به قتل می‌شود، و سپس فیلم به روایت داستان آخرین قربانی او و دختری که سعی کرد عاشقش نشود می‌پردازد.

فیلم‌نامه The Last Story of David Allen را متیو اسپراستی (Matthew Sprosty) نوشته است. و تهیه‌کنندگان آن هم عبارت‌اند از: لویلو رویز (Luillo Ruiz) از طرف کمپانی Pimienta، جاستین گالنت از طرف کمپانی Red Thread Pictures، و برت ساکسون (Bret Saxon).
لوتز اخیراً در بازسازی What Men Want (آن‌چه مردان می‌خواهند)، محصول کمپانی Paramount، به ایفای نقش پرداخته است، و در آینده نیز شاهد نقش‌آفرینی اش به عنوان بازیگر ثابت درام جدید FBI: Most Wanted از شبکه CBS و به تهیه‌کنندگی دیک ولف (Dick Wolf) خواهیم بود.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.