ایزا گونزالز به I Care A Lot پیوست

19 June 2019 - 21:00

ایزا گونزالر (Eiza Gonzalez) بازیگر فیلم‌های Baby Driver و Alita: Battle Angel به پروژه مهیج I Care A Lot محصول Black Bear Pictures پیوسته که بازیگرانی همچون رزاموند پایک (Rosamund Pike) و پیتر دینکلج (Peter Dinklage) را در اختیار دارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

STXinternational این پروژه را در فستیوال کن خریداری کرد و توزیع آن در بریتانیا را در اختیار دارد. این کمپانی به بازی گرفتن گونزالز را در CineEurope بارسلونا تایید کرده است. کار فیلم‌برداری اصلی از ماه آینده در بوستون شروع می‌شود.

جی بلیکسون (J Blakeson) کارگردان این فیلم با فیلم‌نامه اصلی خود است.

پایک نقش مارلا گریسون، سرپرست قانونی موفقی را بازی می‌کند که از قانون به نفع خود و مشتریان مُسن خود استفاده می‌کند و با درآمدی که از این راه کسب می‌کند، زندگی لاکچری دارد. اما وقتی می‌فهمد قربانی به ظاهر بی‌گناهش رازهای مخوفی پنهان کرده، مارلا باید از تمام عقل و مکر خود برای زنده ماندن استفاده کند.

فیلم جدید گونزالز، Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw, Godzilla Vs Kong و Bloodshot هستند.

کمپانی Black Bear Pictures این فیلم را تولید می‌کند و سرمایه‌گذار آن است. اسکارزمن، بن استیلمن و مایکل هیملر این فیلم را برای این کمپانی می‌سازند و ساشا گاتنستین تهیه کننده اجرایی آن است.

فیلم I Care A Lot همکاری دو کمپانی Black Bear و STXinternational است که پیش‌تر در فیلم‌های The Friend و The Marsh King’s Daughter همکاری داشته‌اند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.