خریداری حقوق فیلم Killers Of The Flower Moon کاری از دی‌کاپریو و اسکورسیزی توسط پارامونت

19 June 2019 - 23:30

جیم جیانوپولوس (Jim Gianopulos) مدیرعامل استودیوی پارامونت طی مراسمی در بارسلونا اعلام کرد این استودیو حقوق فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتابی نوشته‌ی دیوید گرن (David Grann) را خریداری کرده که مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) کارگردان و لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) بازیگر آن هستند. اریک راث (Eric Roth) فیلمنامه‌ی این فیلم را می‌نویسد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دن فردکین (Dan Friedkin) و بردلی توماس (Bradley Thomas) از کمپانی ایمپریتیو اینترتینمنت سال ۲۰۱۶ حقوق این فیلم را با رقم ۵ میلیون دلار خریداری کردند. البته پارامونت یکی از رقبای اصلی آن‌ها در آن مزایده بود که موفق شد قراردادی با کمپانی بد ربات متعلق به جی‌جی آبرامز (JJ Abrams) ببندد. قرارداد آبرامز با پارامونت حالا به پایان رسیده و آبرامز در حال منعقد کردن قراردادی ۵۰۰ میلیون دلاری با وارنرمدیا در بخش سینمایی و تلویزیونی است. حالا پارامونت بالاخره پس از ۳ سال حقوق این فیلم را به دست آورده است. دی‌کاپریو، اسکورسیزی، فردکین و توماس، اما تیلینجر (Emma Tillinger) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

این کتاب یک معمای قتل را در فضای اوکلاهاما دهه ۲۰ میلادی روایت می‌کند، جایی که به سرخپوست‌های اوسیج درآمدی در ازای پیدا شدن نفت زیر قلمروی آن‌ها داده می‌شد. ناگهان اهالی این منطقه به طرز مرموزی کشته می‌شدند و همچنین کسانی که سعی می‌کردند این موضوع را بازرسی کنند به همین سرنوشت دچار می‌شدند. این ماجرا منجر به راه‌اندازی اف‌بی‌آی امروزی شد، تا به نفوذ شرکت‌های نفتی غلبه کرده و معمای قتل را حل کند.

در همین حین که این استودیو در حال احیای فرنچایزهای قدیمی خودش است – در این مراسم تصاویری از فیلم Top Gun: Maverick «تاپ گان: ماوریک» به نمایش درآمد و جیانوپولوس گفت در حال کار روی فیلم Paranormal Activity «فعالیت فراطبیعی» جدید هستند – همچنین روی فیلم‌های جدیدی مثل Rocketman «راکت‌من» بیوگرافی التون جان با بازی تارون اگرتون (Taron Egerton) در نقش اصلی سرمایه‌گذاری کرده است. این فیلم نمایش موفقی در جشنواره فیلم کن داشت و با بودجه‌ی ۴۰ میلیونی تاکنون در بازار جهانی فروشی ۱۳۴ میلیون دلاری داشته است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • ربین قهرمانی says:

    آثار مارتبن اسکورسیزی حرف نداره. تمامی فیلماش بلا استثنا بهترین اند. ببینیم واسه آیریش من چه میکنه