انتقام‌جویان: پایان بازی دوباره اکران می‌شود

19 June 2019 - 22:30

شاید Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) بتواند مجدد رکورد بزرگ آواتار در باکس‌آفیس را بزند. این فیلم زمان طلایی خود را الان از دست داده اما قرار است بلیط فروشی گسترده دیگری داشته باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی برای بار دوم اکران می‌شود و این‌بار صحنه اضافه‌تری به فیلم افزوده شده که در اکران اصلی در ماه آوریل نشان داده نشد. این در حالی است که Spider-Man: Far From Home ماه آینده اکران می‌شود و براندون دیویس، خبرنگار کامیک‌بوک، در تور مطبوعاتی مرد عنکبوتی در لندن با کوین فایگی (Kevin Feige) مدیر استودیو مارول صحبت اختصاصی داشت و او تایید کرد که انتقام‌جویان: پایان بازی مجددا اکران می‌شود. این فیلم صحنه‌های اضافی خواهد داشت که در فیلم اول شاهد آن نبودیم.

فایگی اظهار داشت:

می‌خواهیم اینکار را بکنیم. نمی‌دانم این خبر اعلام شده یا نه. بهرحال هفته آینده این فیلم روی پرده می‌رود.

انتقام‌جویان: پایان بازی با فیلم جدیدی راهی سینماها می‌شود و این خبر هیجان‌انگیزی برای بازار گرمی مجدد فیلم است. هیجان‌انگیزتر این است که این فیلم آخر هفته آینده اکران می‌شود و طرفداران می‌توانند آن را قبل از سری جدید مرد عنکبوتی ببینند.

این باعث می‌شد این فیلم بتواند فیلم آواتار جیمز کامرون را پشت سر بگذارد. تا امروز صبح، آواتار رکورد باکس‌آفیس جهانی را با ۲.۷۸۸ میلیارد دلار در اختیار دارد. انتقام‌جویان: پایان بازی خیلی به این مقدار نزدیک است و فروش کل ۲.۷۴۳ میلیارد دلار داشته است. گویا هرچند فصل آخر مجموعه بی‌نهایت نتوانسته بر حماسه علمی‌تخیلی کامرون غلبه کند، اکران مجدد آن شاید بتواند.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.