آنجلینا جولی در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم Shoot Like a Girl است

1 October 2016 - 22:00

ممکن است که این این روز‌ها نام آنجلینا جولی را به خاطر طلاقش از برد پیت در اخبار دیده باشید، اما کار او به عنوان یک بازیگر زن همچنان ادامه خواهد داشت. با وجودی که در این چند سال اخیر در فیلم‌های بزرگ زیادی حضور نداشته است، ولی در میان آن‌ها می‌توان به فیلمی همچون Maleficent اشاره کرد که در باکس آفیس هم بسیار موفق بود. برا اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.  فیلم Maleficent که آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در آن ایفای نقش کرده بود، توانست به موفقیت بسیار خوبی در باکس آفیس برسد و همچنین چیزی بیش‌ از ۷۵۰ میلیون دلار در تمامی بازار‌ها فروش کند. این در حالی است که بودجه فیلم ۱۸۰ میلیون دلار بوده است. این موفقیت باعث شد که دنباله فیلم Maleficent به صورت رسمی تایید شود و شایعاتی به گوش برسد که جولی در دنباله این فیلم هم حضور خواهد داشت.

با وجودی که ما آنجلینا جولی را بیش‌تر به خاطر ایفای نقش در فیلم‌های اکشنی همچون سری Lara Croft: Tomb Raider ،Wanted و Salt می‌شناسیم، او در این پنج سال گذشته بیش‌تر سعی داشته تا در فیلم‌هایی با محوریت درام حضور داشته باشد و همچنین به کار کارگردانی هم بپردازد.

اکنون اخباری به گوش رسیده است که ممکن است بازگشت او به نقش‌های اکشن به دنبال داشته باشد. به تازگی سایت Deadline گزارش داده است که آنجلینا جولی در حال بحث و گفت‌وگو برای حضور در فیلم اقتباسی Shoot Like A Girl است. این فیلم از کتابی با همین نام اقتباس خواهد شد. این کتاب توسط Mary Jennings Hegar نوشته خواهد شد و قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود.

کارنامه جولی در فیلم‌های اکشن بسیار نکته امیدبخشی برای این فیلم خواهد بود. به نظر می‌رسد داستان فیلم هم دارای صحنه‌های مبارزه و هم صحنه‌هایی در دادگاه خواهد بود. با توجه به این که آنجلینا جولی مدتی است در فیلم‌های اکشن ایفای نقش نکرده است، قدرتمند ظاهر شدن در این فیلم می‌تواند نکته بسیار مثبتی برای او باشد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم  Shoot Like A Girl منتشر نشده است و فعلاً برای اخبار بیش‌تر، باید منتظر بمانیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.