امضای قرارداد الیزابت شو با آژانس گرش

20 June 2019 - 14:00

به گزارش اختصاصی سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، الیزابت شو (Elisabeth Shue) با آژانس Gersh قرارداد بسته است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این هنرپیشه نامزد جایزه اسکار در فیلم اقتباسی ابرقهرمانی بی‌پرده و خشن The Boys (پسران)، محصول استودیوی آمازون، که برای نخستین‌بار در ۲۶ام جولای اکران می‌شود، بازی خواهد کرد. در این فیلم، که برگرفته از سری کتاب‌های کمیک گارث انیس (Garth Ennis) و داریک رابرتسون (Darick Robertson) است، شو نقش رئیس شرکتی را ایفا می‌کند که اسپانسر معروف‌ترین تیم ابرقهرمانی کشور است اما با این‌حال، ارتباطات حکومتی مبهمی نیز دارند و به طور مخفیانه ای نیز فاسد هستند. به‌علاوه، شو در درامی در مورد جنگ جهانی دوم به نام Greyhound (سگ تازی) در مقابل تام هنکز (Tom Hanks) نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد.

شو یک نسل تمام هنرپیشه برجسته سینما به شمار می‌رفت. او نه‌تنها در فیلم‌هایی مثل The Karate Kid (پسر کاراته باز)، Cocktail (کوکتل)، و هر دو دنباله Back to the Future (بازگشت به آینده) نقش‌آفرینی کرده است، بلکه در فیلم کلاسیک Adventures in Babysitting (ماجراهای نگهداری از کودکان)، محصول سال ۱۹۸۷، نیز در نقش اول ظاهر گشت. سپس با بازی در فیلم Leaving Las Vegas (ترک لاس‌وگاس) در سال ۱۹۹۵ نامزد دریافت جوایز اسکار، گلدن گلوب، SAG، و BAFTA شد. و به عنوان بهترین بازیگر زن نقش اول برنده Independent Spirit Awards نیز شد. و از جمله فیلم‌هایی که اخیرا در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به Death Wish (آرزوی مرگ) محصول ۲۰۱۸ و Battle of the Sexes (جنگ جنسیت ها) محصول ۲۰۱۷ اشاره نمود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.