پیوستن کری الوز به Black Christmas: بازسازی بلوم هاوس از فیلمی محصول ۱۹۷۴

20 June 2019 - 17:30

کری الوز (Cary Elwes) به تیم بازیگران Black Christmas (کریسمس سیاه)، محصول کمپانی Blumhouse Productions و Universal Pictures ملحق می‌شود. این فیلم بازسازی فیلمی کلاسیک به همین نام است که در سال ۱۹۷۴ ساخته شد. الوز در این فیلم در یک نقش اصلی ظاهر خواهد شد، هرچند جزئیات نقشش هنوز مشخص نیست. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

نقش اول این فیلم را ایموگن پوتز (Imogen Poots) بازی خواهد کرد، و آلیس شانون (Aleyse Shannon)، بریتانی اوگریدی (Brittany O’Grady)، لیلی دونو (Lily Donoghue)، کالب ایبرهارت (Caleb Eberhardt) از بازیگران دیگر این فیلم به شمار می‌روند. سوفیا تاکال (Sophia Takal) این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش و ایپریل ولف (April Wolfe) کارگردانی خواهد کرد. فیلم‌برداری پروژه به زودی در نیوزلند شروع خواهد شد. و در ۱۳ام دسامبر، یک هفته پیش از آغاز ۴۵مین سالگرد اکران فیلم اصلی در امریکا، اکران خواهد شد.

الوز که بیشتر با نقش‌آفرینی در Princess Bride (عروس شاهزاده) به شهرت رسید، در نقش‌های اصلی فصل سوم و جدید سریال Stranger Things (چیزهای عجیب‌تر) از شبکه نتفلیکس و هم‌چنین فصل سوم و جدید The Marvelous Mrs. Maisel (خانم میسل فوق‌العاده) محصول استودیوی آمازون، حضور خواهد یافت. این هنرپیشه بریتانیایی پس از ایفای نقش در فیلم‌هایی مثل Saw (اره)، Saw 3D: The Final Chapter (اره سه‌بعدی: فصل آخر)، Dracula (دراکولا)، The Bride (عروس)، و Psyche 9(ذهن ۹) به مهارت نسبتا زیادی در ژانر وحشت دست یافته است.

فیلم اصلی که توسط باب کلارک (Bob Clark) ساخته شد، از آن‌جایی که در میان فیلم‌هایی با موضوع تعطیلات، فیلم کلاسیک متفاوتی بود، بسیار مورد توجه قرار گرفت. اولیویا هاسی (Olivia Hussey) و مارگات کیدر (Margot Kidder) از جمله بازیگران این فیلم بودند که نقش خواهران عضو انجمن دانشجویان را بازی می‌کردند که علی‌رغم تلاش‌های یک‌ ستوان پلیس، توسط قاتلی دیوانه تعقیب می‌شدند.

فیلم جدید Black Christmas، نسخه جدیدی از همان فیلم اصلی است، که خلاصه آن از این قرار است: “با فرارسیدن تعطیلات، دانشکده هاتورن خلوت و خلوت‌تر می‌شود. و دختران انجمن دانشجویان نیز یکی پس از دیگری توسط مزاحمی ناشناس در محوطه دانشگاه به قتل می‌رسند. اما قاتل کم‌کم متوجه می‌شود که زنان جوان این نسل که در هر نبردی تا به انتها می‌جنگند، دیگر تمایل ندارند قربانیان بیچاره ای باشند.”

جیسون بلوم (Jason Blum) از طرف کمپانی Blumhouse Productions، بن کاسگرو (Ben Cosgrove)، و آدام هندریکز (Adam Hendricks) از طرف کمپانی Divide/Conquer از تهیه‌کنندگان فیلم Black Christmas هستند. و گرگ گیلریث (Greg Gilreath) و زاک لاک (Zac Locke) از طرف کمپانی Divide/Conquer هم از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.