کوین فایگی: احتمال ساخت فیلم Spider-Man و Venom وجود دارد

21 June 2019 - 00:00

کوین فایگی (Kevin Feige) مدیر عامل استودیوی مارول در مصاحبه‌ای از احتمال ساخت فیلم Spider-Man «مرد عنکبوتی» و Venom «ونوم» سخن گفت. چون مخاطبان امیدوارند تقابل تام هالند (Tom Holland) و تام هاردی (Tom Hardy) را در یک فیلم ببینند، این احتمال وجود دارد شاهد حضور این دو شخصیت در فیلمی مشترک باشیم، اما فایگی می‌گوید تصمیم این کار کاملا به سونی بستگی دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فایگی در این باره گفته است:

به نظرم این کاملا به سونی بستگی داره. سونی حقوق هردو شخصیت رو در اختیار داره، و از ونوم در دنیای سینمایی خودش استفاده کرده. هنوز نمی‌دونم اونا چه برنامه‌ای برای فیلم Venom بعدی دارن. اما احتمال داره شاهد فیلمی با حضور این دو شخصیت باشیم.

سونی حقوق شخصیت مرد عنکبوتی و شروران دنیای او را در اختیار دارد. در سال ۲۰۱۵ سونی و مارول قراردادی بستند تا مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول هم حضور داشته باشد. Venom موفقیت بزرگی برای سونی بود، که در باکس آفیس جهانی به فروش ۸۵۵ میلیون دلاری دست یافت. ساخت دنباله برای Venom اصلا دور از انتظار نبود، اما هنوز مشخص نیست مرد عنکبوتی با بازی تام هالند روبروی ونوم قرار خواهد گرفت یا خیر.

فیلم بعدی مرد عنکبوتی فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» است که ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) اکران خواهد شد. در این فیلم که وقایع پس از Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی» را دنبال می‌کند، مرد عنکبوتی باید با تهدیدهایی روبرو شود که دنیا را برای همیشه تغییر داده‌اند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.