تولید دنباله A Quiet Place آغاز شد

21 June 2019 - 12:35

استودیو پارامونت اعلام کرده که تولید فیلم A Quiet Place 2، دنباله فیلم ترسناک و موفق سال ۲۰۱۸، که ۱۵ مه ۲۰۲۰ (۳۱ اردیبهشت ۹۹) اکران می‌شود، آغاز گردیده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

امیلی بلانت (Emily Blunt) به همراه نوا جوپ (Noah Jupe) و میلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds) برای بازی در نقش‌های خود بازگشته‌اند و جان کرازینسکی (John Krasinski) برای نویسندگی و کارگردانی فیلم بازگشته است. سیلیان مورفی (Cillian Murphy) بازیگر نامزد گلدن گلوب و برایان تیری هنری (Brian Tyree Henry) نیز در این دنباله بازی خواهند کرد.

فیلم اصلی با بودجه ۱۷ میلیون دلار‌ی‌اش سال گذشته اکران شد و انتظار می‌رفت در افتتاحیه ۳۰ میلیون دلار بفروشد اما با عملکرد فراتر از انتظارش، ۵۰.۲ میلیون دلار در افتتاحیه فروخت و در نهایت ۱۸۸ میلیون دلار فروش داخلی و ۳۴۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت. این فیلم رنسانس فوق‌العاده‌ای برای استودیو بود و جیم جیانوپولوس (Jim Gianopulos) مدیر استودیو پارامونت بهار گذشته در سینماکان اعلام کرد که دنباله فیلم ساخته خواهد شد.

فیلم A Quiet Place را مایکل بی (Michael Bay) و شریکان او در Platinum Dunes، اندرو فورم (Andrew Form) و برد فولر (Brad Fuller) تولید می‌کنند و فیلم‌نامه را برایان وودز (Bryan Woods) و اسکات بک (Scott Beck) نوشته‌اند که کرازینسکی بازنویسی کرده است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.