فیلم Top Gun: Maverick در کامیک‌کان سن‌دیگو حضور خواهد داشت

21 June 2019 - 13:30

دنباله اکشن Top Gun: Maverick «تاپ گان: ماوریک» با بازی تام کروز (Tom Cruise) محصول پارامونت و اسکای‌دنس قرار است در کامیک‌کان سن‌دیگو امسال حضور داشته باشد. فیلم Top Gun «تاپ گان» اصلی سال ۱۹۸۶ اکران شد و فروشی ۳۵۷ میلیون دلاری داشت که با احتساب تورم معادل ۸۱۵ میلیون دلار است. آن فیلم همچنین باعث شد کروز به یکی از بزرگترین ستاره‌های سینمای دنیا تبدیل شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کروز هنوز هم پس از ۳۰ سال یکی از جذاب‌ترین بازیگران در باکس آفیس است، و حالا آماده است تا در دنباله موردانتظار Top Gun حضور پیدا کند. در این فیلم ماوریک با بازی کروز را می‌بینیم، که مسن‌تر شده اما احتمالا زیرک‌تر نشده، و حالا مربی پرواز و استادی برای پسر همکاری قدیمی‌اش گوس شده است. مایلز تلر (Miles Teller) نقش اصلی فیلم یعنی بردلی پسر گوس را بازی خواهد کرد. دیگر بازیگران این فیلم شامل جنیفر کانلی (Jennifer Connelly)، جان هم (Jon Hamm)، اد هریس (Ed Harris) و وال کیلمر (Val Kilmer) هستند.

هنوز تا اکران Top Gun: Maverick زمان زیادی باقی مانده و هنوز تصویر و کلیپی از این فیلم برای عموم نمایش داده نشده، اما ممکن است طرفداران به زودی در کامیک‌کان سن‌دیگو شاهد اولین تصاویر و حتی تریلر این فیلم باشند. هنوز مشخص نیست کروز در این مراسم حضور پیدا کند، اما انتظار می‌رود او برای تبلیغ این فیلم در کامیک‌کان حضور پیدا کند. کامیک‌کان امسال از ۱۸ تا ۲۱ ژوئیه (۲۷ تا ۳۰ تیر) در سن‌دیگو برگزار خواهد داشت.

جوزف کوزینسکی (Joseph Kosinski) که قبلا در فیلم Oblivion «فراموشی» با کروز همکاری داشته، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. همچنین کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) همکار ثابت کروز برای کار روی فیلمنامه و هانس زیمر (Hans Zimmer) برای کار روی موسیقی فیلم به این پروژه اضافه شده‌اند.

فیلم Top Gun: Maverick در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.