نتفلیکس فیلم اقتباسی Ma Rainey’s Black Bottom را با چادویک بوزمن و وایولا دیویس می‌سازد

21 June 2019 - 15:30

شبکه نتفلیکس خبر از ساخت فیلم اقتباسی Ma Rainey’s Black Bottom، داده که نمایشنامه نامزد جایزه تونی نوشته آگوست ویلسون (August Wilson) است، داده است. این شبکه اعلام کرده که وایولا دیویس (Viola Davis) بازیگر برنده اسکار و چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) ستاره فیلم پلنگ سیاه، نقش‌های اصلی این اقتباس را ایفا می‌کنند، جاییکه دنزل واشینگتون (Denzel Washington) تولید کننده آن است. تولید این فیلم رسما از ماه بعد در پیتسبرگ آغاز می‌گردد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه سومین همکاری دیویس و واشینگتون است. گلین ترمن (Glynn Turman)، کولمن دومینگو (Colman Domingo) و مایکل پاتس (Michael Potts) نیز به بازیگران این فیلم ملحق شده‌اند.

روبن سنتیگو هادسون (Ruben Santiago Hudson) فیلم‌نامه کار را خواهد نوشت و تاد بلک (Todd Black) و دنی وولف (Dany Wolf) آن را تولید می‌کنند.

خلاصه رسمی داستان را می‌توانید در قسمت زیر بخوانید:

وقتی ما رینی (Ma Rainey)، ملکه گروه Blues، در استودیویی در شیکاگو در سال ۱۹۲۷، آهنگش را ضبط می‌کرد، جدالی بین او، تهیه‌کننده سفید پوست‌اش و دوستان هم‌گروهی‌اش شکل گرفت.

نمایش Ma Rainey’s Black Bottom اکتبر ۱۹۸۴ در سالن تئاتر کورت در برادوی به نمایش درآمد و قبل از اتمام زمان اجرا در ژوئن ۱۹۸۵، حدود ۲۷۶ بار اجرا شد و نامزد دریافت جایزه تونی برای بهترین نمایش‌نامه شد و جایزه منتقدین نمایشنامه نیویورک را در بخش بهترین نمایش‌نامه آمریکایی از آن خود کرد.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.