ایان گومز به پروژه جدید کلینت ایستوود پیوست

21 June 2019 - 16:30

ایان گومز (Ian Gomez) برای بازی در فیلم The Ballad of Richard Jewell ساخته کلینت ایستوود (Clint Eastwood) که درباره مامور حراست المپیکی است که وسط آشوب رسانه‌ای قرار می‌گیرد، در اختیار گرفته شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه برادران وارنر براساس داستان Vanity Fair about Jewell نوشته ماری برنر (Marie Brenner) است که مامور حراست بازی‌های المپیک تابستان ۱۹۹۶ بود و کوله‌پشتی را در جریان مسابقات پیدا کرد که پر از بمب بود. او زنگ خطر را به صدا درآورد و به پاکسازی منطقه کمک کرد. او که ابتدا قهرمان خوانده شده بود، خیلی زود مظنون شماره یک این حادثه تلقی شد. مامورین FBI دوبار خانه‌اش را گشتند و رسانه‌ها لقب پلیس بازنده چاق را به او دادند.

گومز به بازیگرانی همچون سم راکول (Sam Rockwell)، کتی بیتس (Kathy Bates)، اولویا وایلد (Olivia Wilde) و جان هام (Jon Hamm) پیوسته ک پاول والتر هاوسر (Paul Walter Hauser) بازیگر فیلم BlacKkKlansman کسی است که نقش جوول را بازی می‌کند‌.

این فیلم از سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی فاکس با بازی لئو دی‌کاپریو در نقش وکیل جوول و جونا هیل (Jonah Hill) در نقش این مامور امنیتی در دست ساخت بوده است. حالا هیل و دی‌کاپریو به همراه تیم مور، جسیکا میر، کوین میشر و جنیفر داویسون این فیلم را تولید می‌کنند.

گومز اخیرا در کمدی Living Biblically شبکه CBS بازی کرده و به زودی در The Morning Show با بازی ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) دیده خواهد شد.
منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.