ریچل موریسون فیلم Flint Strong را می‌سازد

21 June 2019 - 23:30

ریچل موریسون (Rachel Morrison) در حال مذاکره برای کارگردانی Flint Strong، درام یونیورسال پیکچرز است که براساس مستند بوکس ۲۰۱۵ T-Rex است و درام راکی زنانه‌ای خواهد بود. موریسون که اولین زن نامزد اسکار برای فیلم‌برداری فیلم Mudbound است، اولین تجربه کارگردانی‌‌اش را بعد از پایلوت Hightown خواهد داشت. بری جنکینز (Barry Jenkins) فیلم‌نامه این کار را نوشته است. برای خواندن جزییات مربوط به این خبر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مایکل دو لوکا (Michael De Luca) این فیلم را به همراه جنکینز و الیشیا هولمز (Elishia Holms) می‌سازد. زاکاری کینپاری (Zackary Canepari) و درا کوپر (Drea Cooper) کارگردانان این مستند، تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

مبارزه‌های موریسون برای زنان، او را گزینه مناسبی برای این فیلم کرده است. T-Rex داستان کلارسا تی‌رکس شیلدز ۱۷ ساله اهل میشیگان آمریکا است، که آرزو دارد اولین زن آمریکایی در تاریخ شود که مدال طلا بوکس المپیک لندن در تابستان ۲۰۱۲ را از آن خود کند. او در سال ۲۰۱۶ دومین مدال طلا خود را در بوکس وزن متوسط زنان برد.

مسیر موفقیت تی‌رکس با مبارزه و پیروزی نه تنها در زمینه ورزش در فلینت آمریکا بلکه رسیدن به رویایش کامل شد. استودیو یونیورسال به حقوق ساخت فیلم دست یافته تا فیلم پاپ‌کرنی ورزشی با پیام قدرت زنان بسازد که راکی پیشتاز بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ می‌شود، جاییکه شیلدز در دسته خود حماسه ساخت.

موریسون مدیر فیلم‌برداری Black Panther (پلنگ سیاه) بوده است. اریک بایرس (Erik Baiers) معاون اجرایی ارشد یونیورسال، این پروژه را برای استودیو می‌سازد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.