جیل سالووی جایگزین برایان سینگر برای کارگردانی فیلم کامیکی Red Sonja شد

22 June 2019 - 14:30

جیل سالووی (Jill Soloway) سازنده سریال Transparent برای نویسندگی و کارگردانی فیلم Red Sonja «سونیای سرخ» انتخاب شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پیش از این قرار بود برایان سینگر (Bryan Singer) کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد، اما استودیوی میلنیوم فیلمز پس از اتهامات اخلاقی زیاد به سینگر او را از کارگردانی این فیلم برکنار کرد.

پس از افشای اتهامات اخلاقی علیه سینگر، آوی لرنر (Avi Lerner) مدیرعامل میلنیوم فیلمز بیانیه‌ای داد و آن اتهامات را اخبار جعلی هدفدار خطاب کرد و گفت قصد دارد اجازه دهد سینگر شغل خودش را حفظ کند. پس از اینکه آن بیانیه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، لرنر گفت شخص دیگری این بیانیه را نوشته و او بدون خواندنش اجازه‌ی صدور آن را داده است.

فیلم Red Sonja حدود یک دهه است توسط میلنیوم فیلمز در دست توسعه قرار دارد، و انتصاب سریع سالووی پس از برکناری سینگر نشان می‌دهد استودیو مصمم است به زودی این فیلم را تولید کند.

سال ۲۰۰۸ رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) با نامزدش رُز مک‌گوان (Rose McGowan) برای ساخت این پروژه اعلام آمادگی کردند، و معارفه‌ی پرزرق‌وبرقی در کامیک‌کان آن سال ارائه دادند. اما پس از آن از تولید این پروژه کنار رفتند و این پروژه وارد گودال تولید شد، زمانی که نویسنده‌های مختلفی برای نوشتن فیلمنامه‌ی آن انتخاب و برکنار شدند. این محصول کامیک‌بوکی که توسط شرکت Dynamite منتشر می‌شود، قبلا در فیلمی محصول ۱۹۸۵ با بازی بریجت نیلسن (Brigitte Nielsen) و آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) مورد اقتباس قرار گرفت.

سونیا اولین بار در کامیک‌های Conan the Barbarian «کونان بربر» محصول مارول حضور پیدا کرد و سپس کامیک‌های مخصوص خودش را به دست آورد. داستان اریجین او طی سال‌ها تغییر کرد اما در ابتدا در نوجوانی توسط مزدوران مورد تعرض قرار گرفت و سپس تصمیم گرفت از آن‌ها انتقام بگیرد.

سالووی برنده‌ی دو جایزه امی برای کارگردانی سریال Transparent شده، که امسال با یک اپیزود موزیکال به پایان خواهد رسید. سالووی کارگردانی فیلم Afternoon Delight «لذت بعد از ظهر» محصول ۲۰۱۳ را برعهده داشته و نویسنده و تهیه‌کننده‌ی سریال Six Feet Under «شش فوت زیر زمین» هم بوده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.