تام هاردی برای بازی در دنباله Venom باز می‌گردد

24 June 2019 - 12:30

پروژه ونوم مارول که فیلم مستقلی از سونی بود، برخلاف پیش‌بینی‌های منفی طرفداران و تولید گسترده و بودجه‌های بازاریابی، در باکس‌آفیس موفق شد و بدون شک دنباله آن ساخته خواهد شد. بعد از چراغ سبز گرفتن این فیلم در ماه ژانویه با حضور کلی مارسل (Kelly Marcel)، حالا امی پاسکال (Amy Pascal) اعلام کرده، تام هاردی (Tom Hardy) بازیگر ۴۱ ساله نقش ونوم به این دنباله باز می‌گردد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پاسکال در مصاحبه‌ای با Fandango اعلام کرد که برخلاف قراردادش با یونیورسال پیکچرز، او ۱۰۰ درصد در دنیای مارول سونی، یعنی ونوم، باقی می‌ماند.

می‌توانم بگویم که تام هاردی به فیلم برمی‌گردد و نقش خود را مجددا بازی می‌کند چون هیچ‌کس غیر از خودش نمی‌تواند اینکار را بکند. سونی با ساخت این فرنچایز و حیات بخشیدن به آن و خلق دنیایی این‌چنینی کار درستی کرد. و حالا تام هاردی را داریم. وقتی به ونوم فکر می‌کنید، نمی‌توانید آن را بدون هاردی تصور کنید. یکبار که او را در این شخصیت ببینید، همیشه او را می‌خواهید.

بعد از اعلام تردیدهایی درباره کراس‌اور میان این دو فرنچایز، مدیر استودیو مارول، کوین فایگی (Kevin Feige) اخیرا اعلام کرده که آغوش آن‌ها برای کراس‌اور دنیای سینمایی مارول با سونی گشوده است و حالا توپ در زمین این استودیو است.

همه دوست دارند این دنباله را ببینند. هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردید همچین چیزی اتفاق بیفتد. ما برنامه‌های زیادی برای تام هالند داریم و هر فیلمی که بسازیم او باید در آن باشد.

ونوم به فروش جهانی ۸۵۵ میلیون دلار دست یافت و این درحالی بود که فیلم با واکنشات منفی زیادی از سوی طرفداران مواجه شده بود. تام هاردی با معرفی سلتوس کسدی ملقب به کارنیج با بازی وودی هارلسون (Woody Harrelson) نشان داد که دنباله فیلم در راه است. خبرها حاکی از این هستند که هاردی به همراه میشل ویلیامز (Michelle Williams) به این دنباله برمی‌گردند. هنوز مشخص نیست کارگردان فیلم، روبن فلیچر (Ruben Fleischer) نیز بازگردد.

ونوم اولین بار در مجله شماره ۲۵۲ The Amazing Spider-Man در سال ۱۹۸۴ دیده شد که چند سال قبل از این بود که این موجود پیتر پارکر را رها کند و ادی بروک را برای میزبانی انتخاب کند. از آن زمان به بعد، این شخصیت به شکل‌های مختلفی دیده شد و چندین میزبان داشت. در دنیای بی‌نهایت مارول، لباس این موجود ریشه‌ی دنیایی داشته و توسط والدین دانشمند پارکر و بروک برای درمان سرطان ساخته شده است. اخیرا ونوم موجودی است که بیت میزبان‌هایی همچون مک گارگن و رقیب قدیمی پیتر پارکر، فلش تامپسون، دست به دست شده است.

دنباله ونوم، دوم اکتبر ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.