ساموئل ال جکسون از دیدن پوستر Spider-Man: Far From Home ناراحت است!

25 June 2019 - 09:00

ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) از خطای آشکاری که در پوستر فیلم بعدی مرد عنکبوتی یعنی Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبونی: دور از خانه» وجود دارد ناراحت است. این ستاره‌ی مشهور، روز یکشنبه یک تصویر از تبلیغات مارول از این فیلم را منتشر کرد که شخصیت او یعنی نیک فیوری (Nick Fury) را نشان می‌داد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اینگونه به نظر می‌رسد که هر کدام از شخصیت‌های فیلم پوستری دارند که از دو جهت آنها را نشان می‌دهد. مشکل فیوری با پوسترها این است که در هر کدام از آنها، چشم بند منحصر بفرد او در هر پوستر تغییر می‌کند و روی آن یکی چشمش قرار می‌گیرد.

این بازیگر در سال ۲۰۰۸ اولین حضورش را در صحنه‌ی میان تیتراژ و در فیلم «مرد آهنی» ایفا کرد و تقریبا می‌توان گفت در تک تک فیلم‌های مارول تا کنون حضور داشته است. بعضی اوقات بعنوان یک قهرمان و بعضا در نقش یک رهبر. با توجه به تریلرهای فیلم بعدی مرد عنکبوتی، به نظر می‌رسد که فیوری نقش مهمی را در کمک به پیتر پارکر (Peter Parker) در غلبه بر فقدان استادش،تونی استارک (Tony Stark)، ایفا خواهد کرد.

Far From Home که در روز دوم ژوئیه‌ اکران می‌شود، انتظار می‌رود که بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیون دلار در باکس آفیس شمال آمریکا در روز سه شنبه فروش کند. اما آیا می‌توان برای اشتباه شدن چشم‌بند فیوری دلیلی پیدا کرد؟

منبع: هالییود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.