دنی بویل مشغول کار بر روی سومین فیلم ۲۸Days Later است

25 June 2019 - 09:30

مدت زیادی است که صحبت ساخت سومین فیلم مجموعه‌ی ۲۸Days Later «بیست و هشت روز بعد» از دنی بویل (Danny Boyle) را می‌شنویم، اما درواقع این مذاکرات هیچ چیز هیجان انگیزی را برای هواداران این فرانچایز به ارمغان نیاورده است. اکنون گفته می‌شود، بویل یک بار دیگر دستی بر آتش خواهد زد و سومین فیلم این سری را توسعه خواهد داد و امیدها مجددا زنده خواهند شد. شاید این بار با دفعات قبلی فرق داشته باشد و این فرانچایز زامبی‌ها خیلی زود راه خود را ادامه دهد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اخیرا بویل در طی یک مصاحبه با The Independent، تایید کرد که ایده‌ای برای فیلم سوم ۲۸Days Later دارد. البته این تنها در حد یک ایده نیست و فراتر از آن است. او در حال همکاری مجدد با نویسنده‌ی اصلی الکس گارلند (Alex Garland) برای این پروژه است. بویل گفت:
الکس گارلند و من ایده‌های فوق‌العاده‌ای برای فیلم سوم داریم. این احتمالا خوب خواهد شد.
قطعا نباید گفت که فیلم سوم قرار است تا در آینده‌ای نزدیک اکران شود یا حتی به این زودی‌ها ساخته شود. بر اساس صحبت‌های بویل، بنظر می‌رسد که موارد زیادی در برنامه‌ریزی‌های آنها وجود دارد که نشان دهنده‌ی آن است که از سال ۲۰۰۲ که فیلم اصلی ۲۸Days Later ساخته شد بسیار پرکارتر هستند. بویل اضافه کرد:

فیلم اصلی منجر به ظهور زامبی‌ها شد ولی از منشا آنها چیزی نشان نمی‌دهد. او (گارلند) اکنون بر روی کارگردانی کار خودش متمرکز است، بنابراین فیلم هنوز در حالت تعلیق قرار دارد اما این چیزی است که شما هرگز نمی‌دانید.

با توجه به نظرات مثبت در مورد اثر Annihilation، اکنون توجه گارلند بر روی تلویزیون متمرکز شده است و مشغول نویسندگی و کارگردانی تمام هشت قسمت Devs، سریال علمی تخیلی FX است که به زودی منتشر می‌شود. هنگامی که این سریال پخش شود، هنوز مشخص نیست که آیا گارلند بالاخره به دنیای زامبی‌ها بازمی‌گردد یا خیر اما او همیشه مسائلی را مخفی نگه می‌دارد.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.