نقش‌آفرینی کونستانس وو در فیلم اقتباسی Goodbye, Vitamin

25 June 2019 - 13:00

کمپانی Universal به اقتباس از نخستین رمان برنده جایزه راچل خانگ (Rachel Khong) به نام Goodbye, Vitamin (خداحافظ ویتامین) فیلمی خواهد ساخت که کونستانس وو (Constance Wu) در نقش اول آن ظاهر خواهد شد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم داستان دختری به نام روث یانگ (با بازی وو) را روایت می‌کند که متوجه می‌شود پدرش که استاد تاریخ معروفی هم هست به دنبال ابتلا به آلزایمر شغلش را از دست داده است. او وقتی به خانه برمی‌گردد، با کمک شاگرد سابق پدرش یک کلاس درس ساختگی را صحنه‌سازی می‌کنند تا پدرش بتواند به تدریس ادامه دهد.

جنیفر یی مکدویت (Jennifer Yee McDevitt) فیلم‌نامه اقتباسی پروژه را می‌نویسد. دیلان کلارک (Dylan Clark) هم از طریق کمپانی فیلم‌سازی خودش یعنی Dylan Clark Productions که تحت حمایت کمپانی Universal است، تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارد. در حالی‌که وو نیز تهیه‌کننده اجرایی می‌باشد.

بریان ویلیامز (Brian Williams) این کتاب را برای ساخت فیلم پیشنهاد داد و از طرف کمپانی Dylan Clark Productions نیز ناظر بر پروژه خواهد بود. و لکسی بارتا (Lexi Barta) هم از طرف کمپانی Universal بر پروژه نظارت خواهد کرد.

در آینده می‌توانیم شاهد نقش‌آفرینی وو در درام جنایی Hustlers (کلاهبرداران) محصول کمپانی STX باشید.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.