پیش‌درآمد Game of Thrones: انتشار تصاویر پشت‌صحنه با اشاره به حضور ماموت‌ها

25 June 2019 - 15:30

سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» پس از هفت فصل فوق‌العاده، ماه گذشته با فصل هشتمی به پایان رسید که با انتقادات زیادی همراه بود. بیشتر طرفداران از اکثریت فصل پایانی متنفر بودند، اما این باعث نشد سریال را با هیجان تماشا نکنند. چندین رکورد بینندگان طی این شش اپیزود شکسته شد، که نشان می‌دهد مردم هنوز عاشق این فرنچایز محبوب هستند. در واقع HBO در حال کار روی اسپین‌آف Game of Thrones است که هزاران سال قبل از سریال اصلی روایت می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال پیش‌درآمد که عنوان کاری آن Bloodmoon «ماه خونین» است، در وستروسی کاملا متفاوت جریان خواهد داشت. آن‌قدر متفاوت که ممکن است در آن شاهد حضور موجودات غول‌پیکری باشیم. نه، اژدها نه. به لطف انتشار چند تصویر پشت‌صحنه که لو رفته‌اند، به نظر می‌آید ماموت‌ها نقش مهمی در این پیش‌درآمد داشته باشند، آن هم خیلی بیشتر از نقشی که در Game of Thrones داشتند.

در تصاویر لو رفته از پشت‌صحنه این پیش‌درآمد شاهد اشاراتی به غارها بوده‌ایم، اما هنوز مشخص نیست چه اتفاقاتی در آن‌ها در حال رخ دادن است. البته یک حساب توئیتر که به دنبال کردن تولید Bloodmoon اختصاص داده شده به تازگی تصویر جدیدی منتشر کرده که نشانگر علائمی در محیط تولید سریال هستند. این چیز جدیدی برای Game of Thrones نیست، چون در محیط تولید سریال اصلی هم شاهد علائمی برای کمک به مسیریابی در دکور بودیم. اما در این علائم، به جای کلمات شاهد تصاویری از ماموت‌ها هستیم.

در حالی که Bloodmoon هزاران سال قبل از Game of Thrones روایت می‌شود، و ماموت‌ها در دوران دایناسورها و غارنشین‌ها حضور داشتند، باید گفت این موجودات در سریال اصلی هم حضور داشته‌اند. در اپیزود The Watchers on the Wall «نگهبانان دیوار» شاهد حضور ماموتی به عنوان متحد غول‌‌ها و مردم آزاد بودیم، که تلاش می‌کرد دروازه‌های کسل بلک را بشکند.

ماموت‌ها موجودات جدیدی در دنیای Game of Thrones نیستند، اما این علائم نشان می‌دهند آن‌ها در این سریال جدید نقش خیلی مهم‌تری خواهند داشت.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.