جوان‌ترین تهیه‌کننده هالیوود: مکینا گریس بازیگر و تهیه‌کننده فیلم Rabbit Cake خواهد شد

25 June 2019 - 17:00

مکینا گریس (Mckenna Grace) که به زودی در فیلم ترسناک Annabelle Comes Home «آنابل به خانه می‌آید» دیده خواهد شد، حالا قرار است به جوان‌ترین تهیه‌کننده هالیوود تبدیل شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازیگر ۱۲ساله قرار است تهیه‌کننده و بازیگر فیلم Rabbit Cake محصول‌ آمازون براساس رمانی نوشته‌ی انی هارتنت (Annie Hartnett) باشد. سوزان جانسون (Susan Johnson) که فیلم عاشقانه‌ی To All the Boys I’ve Loved Before را ساخته بود، کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از الی هیگن (Allie Hagan) برعهده دارد.

گریس همراه با الیکس مدیگان (Alix Madigan) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد. مدیگان برای تهیه‌ی فیلم Winter’s Bone «زمستان استخوان‌سوز» محصول ۲۰۱۰ نامزد اسکار شده بود.

Rabbit Cake داستان دختر خاصی به نام الویس بابیت را دنبال می‌کند که سرش پر از حقایق و دانستنی‌ها است. وقتی مادرش حین خواب‌گردی در آب غرق می‌شود، الویس تصمیم می‌گیرد این شرایط عجیب را بازرسی کند، و وارد یک ماجراجویی می‌شود تا جایگاه خودش در دنیا را پیدا کرده و در کنار مردم و حیوانات شهرش آرامش بگیرد.

رمان منتشر شده در سال ۲۰۱۷ توسط برخی منتقدین به عنوان بهترین کتاب سال معرفی شد، و به عنوان یک کمدی تلخ توصیف شده که تحمل شوخی پس از فقدان را کاوش می‌کند.

در حالیکه چند ماه پیش مارسای مارتین (Marsai Martin) برای تهیه‌ی فیلم Little «کوچک» محصول یونیورسال، با ۱۴ سال سن، جوان‌ترین تهیه‌کننده‌ی هالیوود لقب گرفت، حالا گریس با ۱۲ سال این لقب را از آن خودش خواهد کرد.

گریس از هم‌اکنون یکی از بازیگران مورد تقاضای استودیوهای مختلف است. او در ریبوت Ghostbusters «شکارچیان روح» ساخته‌ی جیسون ریتمن (Jason Reitman) حضور خواهد داشت، و همچنین در فیلم بلوغی Troop Zero محصول آمازون بازی خواهد کرد که اوایل امسال در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد. گریس در فیلم ابرقهرمانی Captain Marvel «کاپیتان مارول» در نقش کارول دنورز نوجوان حضور یافت، و همچنین در سریال ترسناک موفق The Haunting of Hill House «تسخیرشدگی خانه‌ی هیل» نقش‌آفرینی کرد.

فیلم Annabelle Comes Homes که گریس در آن نقش دختر بازرسان ماوراطبیعی با بازی ویرا فارمیگا (Vera Farmiga) و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) را بازی خواهد کرد چهارشنبه در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.